Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Καλησπέρα "Χαλκιδάρες"

Σας το έχω γράψει πολλές φορές κύριοι.
Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ έχει διοίκηση, έχει προπονητές, έχει το καλύτερο ρόστερ της κατηγορίας, έχει τους φιλάθλους δίπλα του, έχει τους καλύτερους, έγκυρους, έγκριτους και ποιοτικότερους ανθρώπους της ενημέρωσης, ποιος σας είπε πως θέλω να στριμωχτώ ανάμεσά τους;
Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα κύριοι "Χαλκιδάρες" και σας εξηγώ και τα γιατί:
- Δεν θα μπορούσα ποτέ ως άνθρωπος της ενημέρωσης να πανηγυρίζω για μια μεταγραφή ποδοσφαιριστή, ο οποίος είναι στα αζήτητα  και δεν μπορεί ν΄ ακολουθήσει ....
ούτε την προετοιμασία, ακόμη κι αν αυτός ήταν ο Τοροσίδης.
- Δεν θα μπορούσα ποτέ, να είμαι σε μια ομάδα η διοίκηση της οποίας , καλώς ή κακώς δεν θεώρησε ικανούς καμιά 10αριά τουλάχιστον ποδοσφαιριστές οι οποίοι κράτησαν την ομάδα στην Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ.
- Δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι σε μια ομάδα, της οποίας ο πρόεδρος δέχεται να λένε οι "Χαλκιδάρες" πως ο ίδιος μου έρριξε χυλόπιτα, ενώ η αλήθεια είναι διαφορετική. Θα μπορούσε να πει πως μου κοστίζει περισσότερο από τους άλλους και προτιμώ να έχω 3 με λιγότερα!!!!
- Δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι σε μιά ομάδα, της οποίας οι αρμόδιοι δεν κρατούν τον λόγο τους, όχι προς εμένα, αλλά προς φίλους τους. Δεν θα γράψω λεπτομέρειες.
- Δεν θα μπορούσα να είμαι σε μια ομάδα, στην οποία 30 άνθρωποι κρατούν μακριά 1.000 και παραπάνω φιλάθλους.
Τέλος για να γράφουμε αλήθειες, δεν θα με ήθελαν ποτέ σε μια ομάδα όταν δεν κρατώ το στόμα μου κλειστό, όταν δεν κρύβω αυτά που ενοχλούν και δεν κάνω κωλοτούμπες.