Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΛΗΛΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ

Κανένα απολύτως πρόβλημα δεν έχω με την ομάδα του ΛΗΛΑ και το δηλώνω ξεκάθαρα.
Δεν ξέρω αν η ομάδα έχει με μένα, αλλά δεν θα το ψάξω.
Θα ξαναγράψω για μια ακόμη φορά πως αν κάτι από αυτά που έγραψα δεν είναι αλήθεια, ας το πούνε.
Δεν ζήτησα κάτι από την διοίκηση και με τους περισσότερους έχουμε απλά μια καλημέρα.
Φυσικά υπάρχουν κι αυτοί οι οποίοι, έχουν λόγους να θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε τι έλεγαν μέχρι πριν μπούνε στην οικογένεια του ΛΗΛΑ.
Κύριοι εγώ λέω πάντα τα ίδια, όταν μιλάω με τον κ. Παπαθανασίου,...
τον κ. Γκάβαλη, τον κ. Κικίδη και άλλους οι οποίοι είναι στον ΛΗΛΑ.
Δεν λέω άλλα στον έναν, άλλα στον άλλον και πάει λέγοντας.
Το μόνο που δεν θα κάνω ποτέ, είναι να βγαίνω στα καφενεία και να λέω αυτά που δεν πρέπει να πω.
Κυκλοφόρησαν στο Βασιλικό πως πήρα χρήματα από ποδοσφαιριστή για να τον υποστηρίξω!!!
Μπράβο σας. Είναι χυδαίο αυτό που κάνατε, αλλά ξέρετε το γιατί το κάνατε.
Δεν πρέπει ν΄ απαντήσω;
Γιατί να μη γράψω εγώ πως κάποιοι άλλοι πήραν χρήματα για να έχουν ρόλο δικά τους παιδιά και να ρίξουμε στο περιθώριο κάποια άλλα.
Γιατί εγώ είμαι συκοφάντης κι αυτοί που λένε αυτά που λένε είναι καλοί άνθρωποι;
Κύριοι, ποτέ δεν κάνω παρέα με ποδοσφαιριστές για να μην σας δίνω δικαιώματα. Θα τους στηρίζω όμως όταν έχουν δίκιο.
Με τον προπονητή ποτέ δεν είχα πρόβλημα και δεν θυμάμαι να τον έχω κατηγορήσει ποτέ.
Το αντίθετο έχει συμβεί. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα γράφω την άποψή μου για κάποιες επιλογές του. Η ομάδα του ΛΗΛΑ είχε αν δεν κάνω λάθος 4 τερματοφύλακες. Αυτή την στιγμή ψάχνει για 2ο τερματοφύλακα. Εγώ φταίω;
Δεν θα γράψω περισσότερα, αλλά θα παρακαλούσα κάποιους να πάψουν να ρίχνουν λάσπη, γιατί θα τους την επιστρέψω κι αν το κάνω, δύσκολα θα πάνε στο γήπεδο του Βασιλικού.
Η δική μου θέση είναι καθαρή. Ο ΛΗΛΑΣ ανήκει στο ΒΑΣΙΛΙΚΟ και όχι σε πρόσωπα.