Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

Απαντάμε στις προκλήσεις

 - Πριν λίγη ώρα, δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από μία κυρία η οποία έχει σχέση με το ποδόσφαιρο και μ΄ ενημέρωσε πως κάποιοι οι οποίοι με αγαπούν πολύ, βάζουν την υπογραφή τους κάτω από ένα χαρτί, για να με φιμώσουν.
Ως ανέκδοτο καλό μου ακούγεται, αγαπητή κυρία, ήταν η δική μου απάντηση.
Ας το κάνουν της είπα, γιατί έτσι θα έχω το δικαίωμα να μην κρατήσω το στόμα μου κλειστό και θα προσπαθήσω με κάθε τρόπο να αμυνθώ.... και να αποκρούσω την επίθεση.
Να ξέρουν όλοι ένα πράγμα. Όταν κάποιος σε κατηγορεί, ενώ μέχρι χθες είχε συνεργασία μαζί σου ή άγνοια κινδύνου έχει ή κάτι δεν πάει καλά ή νομίζει πως θα μείνω με σταυρωμένα τα χέρια.
Αγαπητέ κύριε Γιώργο, εγώ σεβάστηκα αυτό που μου είπες, αλλά σου έχω εξηγήσει, πως μόλις πάρω στα χέρια μου έγγραφο με το οποίο με κατηγορούν, τότε δεν θα κάνω πίσω αφού θα πρέπει όχι μόνο να αποδείξω την αθωότητά μου, αλλά και ποιοί με κατηγορούν.
Ελπίζω τώρα να καταλάβατε όλοι το μήνυμα.
Προχωρήστε λοιπόν και βλέπουμε.