Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024

Έγραψε ο προπονητής του Ελλήσποντου κύριος Γιώργος Ποδαράς

 - Η ποδοσφαιρική παιδεία είναι παράσημο!!
Δεν είναι αδυναμία..
Ειδικά στο ερασιτεχνικό!!
Πάντα θα μιλάω με σεβασμό για όλους όσους ασχολούνται με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και πάντα εργάζομαι για την πρόοδο και την εξέλιξη του ποδοσφαίρου και των ομάδων μου...
Συγχαρητήρια στην ομάδα μου Α.Σ. Ελλήσποντος Νέας Λαμψάκου και.... στα παιδιά που προσπάθησαν για το καλύτερο δυνατο αποτέλεσμα...2-0 πρωτο ημίχρονο με καλή εμφάνιση... τελικό 2-2 με την έμπειρη ομάδα του Σταυρού... 
Στο β ημιχρονο ειχαν " αέρα"...
Εχω δει και χειρότερα στα σαράντα χρόνια που είμαι στα γήπεδα...
Θα έχω πάντα σεβασμό, προς όλους...
Το πρόβλημα είναι, ό,τι τα νέα παιδιά (έβαλα και  έπαιξαν πέντε 15χρονοι)   και συνολικά οχτώ ποδοσφαιριστές κατω των 20 στεναχωριούνται.. στην ΑΔΙΚΙΑ.
Πρέπει απο αύριο κιόλας να τους μάθω ότι και η αδικία, είναι μέρος του παιχνιδιού...
όπως και η τύχη...
Αρκεί, να μην συμβαίνει συχνά...
Εγώ πάντα στο τέλος του παιχνιδιού θα σφίγγω το χέρι προς όλους και στην αδικία και στην ήττα...
Αυτο με ΔΙΔΑΞΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ και θα το υπηρετώ με ποδοσφαιρική παιδεία!!
Η  ομάδα μου  ΑΣ ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ ΝΕΑΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ είναι ομάδα με ποδοσφαιρική υγεία σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου!!
Είμαι περήφανος για την ομάδα μου και κυρίως για τα νέα παιδιά!!
Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα με υγεία!!