Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024

ο μπάρμπα Στέλιος

 - Αύριο θα έχω μια επικοινωνία με έναν αυτοδιοικητικό τον οποίο εκτιμούσα και εκτιμώ και δεν θέλω να μάθει από τρίτους ή από τα ΜΜΕ κάποια πράγματα τα οποία και θα τον επηρεάσουν, αφού αφορούν συνεργάτη του.
Θα το κάνω γιατί απλά δεν θέλω να γυρίσει αύριο και να μου πει πως δεν ήταν σωστό να μην τον έχω... ενημερώσει.
Την Δευτέρα και την Τρίτη, θα καταθέσω στις αρχές και θα υπογράψω για πρώτη φορά στην ζωή μου, εναντίον κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι με δόλιο τρόπο, πήγαν "να με τελειώσουν" και να κερδίσουν από την μη παρουσία μου στον χώρο της ενημέρωσης.
Έπαιξαν άσχημα μαζί μου και δεν έχουν καμία δικαιολογία.
Ξέρουν καλά ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι και ποιες είναι οι κυρίες και δεν μπορούν να λένε "δεν ήξερα".
Ήξεραν και τώρα τα ξέρουν όλα.
Είναι αλήθεια πως δεν αισθάνομαι καλά που έφτασα σε αυτό το σημείο, αλλά έπρεπε να αποδείξω, πως κάποιοι που χαρακτηρίζουν άλλους λαμόγια, είναι οι ίδιοι μεγαλύτερα.