Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024

ο μπάρμπα Στέλιος

 - Συμφωνώ αγαπητέ αναγνώστη και δέχομαι να συζητήσω δημόσια, για όλα όσα ανέφερες στο μήνυμα που μου έστειλες. αλλά και να απαντήσω σε όλα με αποδείξεις.
Είμαι όμως σίγουρος πως αυτοί που με κατηγορούν δεν θα έρθουν σε δημόσιο διάλογο, γιατί θέλουν να κρύψουν τον.... πραγματικό τους εαυτό.
Είναι μαθημένοι να είναι πάντα σε μικρόφωνο και μπροστά σε ακροατήριο, αλλά όχι σε αυτούς που θα τους κάνουν ερωτήσεις και θα πρέπει να απαντούν.
Δέχομαι επίσης να έχουμε όσους θέλεις κι όποιους θέλεις συντονιστές σε αυτόν τον διάλογο, χωρίς να υποδείξω εγώ κάποιον.
Εγώ όπως λένε μπορεί να είμαι ο χειρότερος, αλλά δεν διστάζω να βρεθώ σε δημόσιο διάλογο και να εκτεθώ.
Αυτοί όμως που θέλησαν να με τελειώσουν είναι ίσως χειρότεροι και προσπαθούν να καλυφθούν πίσω από κουστουμάκια και γραβατούλες και κάποιες θεσούλες, από τις οποίες κινούν τα νήματα εναντίον όποιων δεν τους λένε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.
Θα πήγαινα ακόμη κι αν πρότειναν συντονιστή της συζήτησης τον κύριο Μάνο Παπαμακάριο στο Ράδιο ΕΝΑ ο οποίος δεν υπήρξε ποτέ φίλος μου.
Λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη, όποιος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, ας αποφασίσει.