26 Ιουνίου 2026

ο μπάρμπα Στέλιος

 - Δεν θα ήθελα με κανέναν τρόπο, να δημιουργήσω θέματα στην νέα διοίκηση του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, αλλά και να ήθελα πως θα μπορούσα να το κάνω, αφού τα είχα απέναντί μου ογκόλιθους της πολιτικής, της αυτοδιοίκησης και ισχυρούς οικονομικούς παράγοντες.
Ξεκαθαρίζω λοιπόν από την αρχή, πως δεν έχω στόχο την... αντιπαράθεση και άλλα τέτοια.
Απορίες έχω και αυτές θα γράψω.
Αλήθεια, έχουμε πολλούς οικονομικούς παράγοντες στην Χαλκίδα, οι οποίοι και να έχουν έστω και λίγη καψούρα με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ;
Είμαι σίγουρος πως δεν έχουμε και αυτό έχει αποδειχθεί.
Πως λοιπόν φτάνουμε στο σημείο να μην δεχόμαστε κάποιον ο οποίος λέει πως θα φέρει τουλάχιστον 30.000 ευρώ στην ομάδα;
Του λέμε όχι γιατί κάποιος έχει προσωπικά μαζί του;
Του λέμε όχι επειδή κάποιος θυμάται πως στο παρελθόν τον κατηγόρησε;
Του λέμε όχι, επειδή ο καθένας από όλες και όλους τους άλλους θα βάλουν τόσα και περισσότερα;
Να μην το πλατιάζω λοιπόν.
Δεν συμφωνώ με αυτή την πρακτική, αλλά είναι απόφασή τους και θα κριθούν στο μέλλον.
Εμένα ο κύριος που θα έβαζε τα χρήματα, ούτε φίλος είναι, ούτε χορηγός μου ήταν ποτέ, ούτε τίποτα και δεν θέλω να προκληθώ από κανέναν, γιατί θα αναγκαστώ να απαντήσω και δεν το θέλο.