- Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Να έχετε μια όμορφη Παρασκευή και να προσέχετε γιατί ο ήλιος και η ζέστη μόνο καλό δεν κάνουν, όταν μας βρίσκουν χωρίς προστασία. Καλές οι βουτιές και οι παραλίες αλλά πρέπει να προσέχετε και να είσθε κάτω από μια σκιά και όχι μεσημεριάτικα στον ήλιο.... και ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά.
- Ποιοι αυτοδιοικητικοί δεν έκαναν εμφάνιση στην εκδήλωση της ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ για τα 100 χρόνια;; Οι άνθρωποι μπορεί να μην ήθελαν πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας και προφανώς δεν ήθελαν να είναι και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ. Όταν παραταξιακά έχεις δική σου ομάδα, τι να πας να κάνεις και σε εκδηλώσεις αντιπάλων;;;
- Επειδή θα βρούνε να γράψουν δικαιολογίες, θα πρέπει να γράψουν την αλήθεια και όχι τις γνωστές μπούρδες. Προσέξτε κυρίες και κύριοι αυτοδιοικητικοί γιατί στις αυτοδιοικητικές εκλογές, θα έχετε κόκκινη κάρτα.
- Θα πρέπει κάποιος να ενημερώσει την κυρία αντιδήμαρχο, ώστε να μην γράφει υπερβολές και όταν θέλει να πει κάτι για δρόμο, να μην τον χαρακτηρίζει κόσμημα. Δεν είναι δυνατόν ως γυναίκα να μην γνωρίζει πως τα κοσμήματα δεν τα πατάμε, αλλά τα φοράμε!!!!
- Συγνώμη αλλά είναι δυνατόν να πιστέψω κάτι τέτοιο; Κινητοποιήθηκαν οι πάντες, ώστε να παρευρεθούν στην Γενική Συνέλευση πάνω από 1.000 άτομα και τελικά ανταποκρίθηκαν μόλις 135!!!!! Τι δεν πήγε καλά; Δεν πήγε καλά τίποτα γιατί μερικές φορές ο εγωϊσμός κάνει μεγάλο κακό. Πρόεδρε, εγώ τα έχω γράψει και δεν θα κουρασθώ να τα γράφω. Κράτα μικρό καλάθι και μην πιστεύεις τα πάντα και τους πάντες.
