- Χθες πραγματικά την λυπήθηκα, την κυρία Κωνσταντοπούλου, η οποία έλεγε και ξαναέλεγε στην Βουλή, το παράπονό της, επειδή ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δεν πήγε ούτε μια φορά στην Βουλή και να συνομιλήσει μαζί της, για θέματα που μόνο αυτή σηκώνει ψηλά και απαιτεί να συμφωνήσουν και οι άλλοι και ένα από αυτά είναι... και το θέμα της γυναικοκτονίας.
Κυρία Κωνσταντοπούλου, η ανθρωποκτονίες είναι ίδιες είτε αφορούν άνδρες, είτε γυναίκες είτε παιδιά. Τα εγκλήματα αυτά, όπως και οι έμποροι ναρκωτικών, όπως και οι βιαστές, πρέπει να οδηγούν μέχρι και στην ποινή θανάτου και όχι να τους υπερασπιζόμαστε στα δικαστήρια.
Ο πρωθυπουργός πάντως δεν θα παίξει ποτέ στο δικό σας γήπεδο.
