Δεν συνηθίζω να απαντώ σε δημοσιεύματα ούτε να μπαίνω σε δημόσιες αντιπαραθέσεις.
Όμως, όταν επιχειρείται να παρουσιαστεί μια κατάσταση διαφορετική από αυτή που πραγματικά συνέβη, οφείλω να τοποθετηθώ.
Πράγματι, κάθε διοίκηση έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να επιλέγει τον προπονητή που θεωρεί καταλληλότερο.
Αυτό δεν το αμφισβήτησα ποτέ και ούτε πρόκειται να το αμφισβητήσω.
Εκείνο που δεν μπορώ να αποδεχθώ είναι η παντελής έλλειψη σεβασμού προς έναν άνθρωπο που αφιέρωσε χρόνο, κόπο και ψυχή για να κρατήσει την ομάδα όρθια στις... πιο δύσκολες στιγμές της.
Παρέλαβα μια ομάδα με τεράστιες δυσκολίες και την παρέδωσα στην Α’ Κατηγορία.
Αυτό δεν είναι προσωπική άποψη, είναι γεγονός που καταγράφεται μέσα στο γήπεδο και στην ιστορία του συλλόγου.
Κι όμως, «πουλήθηκα» από υποτίθεται «φίλους» για 3η φορά σε αυτή την ομάδα !!!
Δεν υπήρξε ούτε μια συνάντηση, ούτε μια συζήτηση, ούτε ένα απλό «ευχαριστώ».
Όχι γιατί το είχα ανάγκη προσωπικά, αλλά γιατί έτσι επιβάλλει ο σεβασμός προς τον άνθρωπο που υπηρέτησε το σωματείο.
Ο σεβασμός δεν κοστίζει τίποτα.
Η αξιοπρέπεια δεν είναι διαπραγματεύσιμη.
Και η ιστορία ενός συλλόγου γράφεται από τους ανθρώπους που τον υπηρέτησαν, όχι από όσους προσπαθούν να τη διαγράψουν.
Εύχομαι ειλικρινά καλή επιτυχία στη νέα διοίκηση και στον νέο προπονητή.
Εγώ φεύγω με το κεφάλι ψηλά, γιατί η συνείδησή μου είναι καθαρή και το έργο μου θα κριθεί από όσους έζησαν την καθημερινότητα της ομάδας και όχι από ανακοινώσεις ή παρασκηνιακές συζητήσεις.
Η αξιοπρέπεια, ο σεβασμός και η αναγνώριση δεν χαρίζονται.
Κερδίζονται.
Και πιστεύω ότι τα κέρδισα μέσα στο γήπεδο.
Ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ 13-14 ΛΥΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ !
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΜΕ ΜΕΝΑ ΜΑΓΚΕΣ !
#Ερώτηση : Αν εγώ αποφάσιζα να αποχωρήσω από την ομάδα όταν έμεινε ακέφαλη, αν εγώ δεν πήγαινα να παίξω στην Αιδηψό με 11 παίκτες, αν δεν πήγαινα να κατέβω στα τελευταία παιχνίδια με 8-9 παίκτες με τραυματίες μέσα θα αναλαμβάνατε την ομάδα στην Β´ κατηγορία με πρόστιμα κ μείον βαθμούς ;
Ήρεμα ρωτάω !!!
Υ.Γ. Παρά τη στάση που αντιμετώπισα, μέχρι σήμερα επέλεξα τη σιωπή.
Όμως η μη εξόφληση των οικονομικών υποχρεώσεων για 2η φορά προς το πρόσωπό μου δεν μπορεί να συνεχιστεί επ’ αόριστον.
Εφόσον δεν υπάρξει άμεση τακτοποίηση, θα προχωρήσω στις νόμιμες ενέργειες για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων μου.
