- Ο Φάμελος επιμένει να επιδιώκει την διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ και με μόνο στόχο να βρεθεί ο ίδιος και κάποιοι άλλοι στο κόμμα Τσίπρα, την ώρα που ο Τσίπρας και συνεργάτες του λένε και ξαναλένε πως δεν θα συνεργασθούν με βουλευτές άλλων κομμάτων και δεν συζητούν συνεργασίες με άλλα κόμματα!!!! Δεν θέλω να γράψω τι λέει ο λαός για την... συμπεριφορά Φάμελου... Ας τα πει ο Πολλάκης.
- Όσο θα πλησιάζουμε στην κάλπη, θα διαπιστώσουν όλες και όλοι, πως κανένα κόμμα, εκτός από την ΝΔ, δεν μπορεί να διεκδικήσει την πρώτη θέση και ούτε που θα πλησιάσει το 20%.
- Προσωπικά πιστεύω πως δεύτερο κόμμα θα είναι το ΠΑΣΟΚ κι ας προσπαθούν πολλοί να μας πείσουν πως μπορεί ο λαός να στηρίξει τον Τσίπρα ο οποίος διέλυσε το κόμμα του, με στόχο να επανέλθει ο ίδιος ως αρχηγός και να ρίξει τις ευθύνες στους άλλους.
- Ο κ. Φάμελος ο οποίος είναι μέρος του σχεδίου, είναι αυτός ο οποίος στήριξε τον Κασσελάκη και όχι την Αχτσιόγλου και τους άλλους συντρόφους του και μετά τον πούλησε κι αυτόν.
