- Το έχω ξαναγράψει πως δεν φοβάμαι κανέναν, είτε αυτός είναι στο φως της ημέρας, είτε της νύχτας, είτε είναι ψάλτης στην ενορία, είτε έμπορας ναρκωτικών.
Η δήμαρχος κυρία Έλενα Βάκα, είναι εκλεγμένη με την ψήφο των δημοτών και μπορεί να διαφωνούμε σε πολλά, μπορεί να μην έχουμε ούτε καλημέρα πλέον μαζί της, αλλά δεν θα,,,, επιτρέψω στον εαυτό μου να δεχθεί τις χυδαιότητες και τις ύβρεις από τον καθένα ο οποίος αποφάσισε να δημιουργήσει έναν στρατό εναντίον της, με άλλοθι το ποδόσφαιρο.
Λυπάμαι αλλά θα το πάω μέχρι το τέλος κι αν δεν βγούνε να ζητήσουν δημόσια συγνώμη, τότε τα τραπεζώματα είτε είναι με κουνέλια, είτε με αρνιά, είτε με σούσι, είτε με αστακούς, θα τους βγούνε ξινά και δεν θα μπορέσουν να σταθούν ούτε στο ποδόσφαιρο, ούτε πουθενά.
Αυτοί που έχουν εμπλοκή σε αυτό το σκηνικό που έστησαν, προφανώς δεν θα ήθελαν να δούνε τα ονόματά τους στην δημοσιότητα και καλά θα κάνουν να αποδείξουν πως δεν συμφωνούν με αυτές τις μεθόδους.
Προσωπικά όταν έρθει η ώρα θα γράψω ονόματα και θα διαπιστώσουν όλοι πως ούτε τα λεφτά τους φοβάμαι, ούτε τις όποιες διασυνδέσεις έχουν με την νύχτα και όσους υπεράνω υποψίας έχουν δίπλα τους, ως αχυράνθρωπους και αυτό που λέμε μπροστινούς.
Ζητώ συγνώμη από την δήμαρχο, επειδή ανέφερα το όνομά της, αλλά έχω νομίζω το δικαίωμα, αφού της έδωσα την ψήφο μου, να είμαι απέναντι στις χυδαιότητες κάποιων.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.
