31 Μαρτίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ

ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝΤελικά απόλυτη σιωπή.
Θα πρέπει κάποια στιγμή η Δήμαρχος Ερέτριας κ. Αλιμπαντέ να ενημερώσει τον κόσμο για το τι θα γίνει με το Νησί των Ονείρων.
Θα λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι;
Θα λειτουργήσει ως Δημοτική Επιχείρηση;
Θα παραχωρηθεί και πάλι σε ιδιώτη;
Τι έγινε με τα πράγματα που χάθηκαν και ήταν περιουσιακό στοιχείο του Δήμου;