Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ-ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΟΥΛΑ

Πτυχιούχος Τ.Ε.Φ.Α.Α.Αθήνας

Υπηρετώ ως καθηγήτρια φυσικής αγωγής και αθλητισμού στο 2 Δημ. Σχολ. Βασιλικού.
Έχω εργαστεί σε προγράμματα ανίχνευσης ταλέντων στο ......
στίβο και μαζικού αθλητισμού παίδων εφήβων και ενηλίκων.
Επίσης έχω ασχοληθεί με την διδασκαλεία παραδοσιακών χορών επί σειρά ετών.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια δραστηριοποιούμαι στο χώρο του ποδοσφαίρου και είμαι πρόεδρος της Α.Ε.Ληλαντίου    
Είμαι παντρεμένη  με τον Νίκο Ρόγκα ο οποίος διατηρεί σχολή ποδοσφαίρου σε συνεργασία με τον Ολυμπιακό Πειραιώς στον Άγιο Νικόλαο Μπούρτζι,και έχουμε δύο παιδιά.
Με όρεξη για δουλειά, διάθεση να προσφέρω και με γνώμονα την αγάπη για τον τόπο μου, πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά.
Το καλύτερο μέλλον του τόπου μας θα είναι κατάληξη της προσπάθειας όλων μας, είτε με την ψήφο μας είτε με την προσωπική μας συμμετοχή.
Μας αξίζει ένα καλύτερο αύριο και είναι υπόθεση όλων μας να το διεκδικήσουμε.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την πολύτιμη στήριξή σας.