Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Μπαρίτας για Σεφερλή

Επικοινώνησε μαζί μας ο πρόεδρος του ΕΥΒΟΪΚΟΥ κ. Γιάννης Μπαρίτας ο οποίος διάβασε τα όσα είπε ο κ. Σεφερλής και μας είπε: 
¨Δυστυχώς ο κ. Σεφερλής δεν κατάλαβε τίποτα. Καμιά παρεξήγηση δεν υπήρξε και φυσικά καμιά παρεξήγηση δεν λύθηκε. Στον αγώνα του ΕΥΒΟΪΚΟΥ με την ΣΚΥΡΟ ο κύριος Σεφερλής ήταν στο γήπεδο και δεν έφυγε στο ημίχρονο, αλλά μετα το 3 - 1. Τα όσα είπε δεν τα είπα στον.....
συνάδελφό του, αλλά εκεί ήταν και άνθρωποι της ΣΚΥΡΟΥ. Εγώ ήμουν εκεί κι εγώ ειμαι αυτός που του είπα, τι είναι αυτά που λές. Εχω υποχρέωση να προστατεύσω την ομάδα μας και αυτό έκανα. Σας είπε πως του ζήτησα συγνώμη. Για ποιό πράγμα να ζητήσω συγνώμη εγώ; Ο κ. Σεφερλής φαίνεται πως δεν ξεχωρίζει κάποια πράγματα. Ήταν πάνω στο μηχανάκι του και ετοιμαζόταν να φύγει μετά το 3 - 1. Τότε του είπα, Χρήστο συγνώμη που βάλαμε και 3ο γκολ. Φαίνεται πως ο κ. Σεφερλής κράτησε μόνο την συγνώμη, γιατί αυτό τον βόλευε. Λυπάμαι, αλλά αυτές οι συμπεριφορές πιστεύω πως οδήγησαν και την ΕΠΣΕ στο να πάρει τα μέτρα και να προστατεύσει και τις ομάδες" .