Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Κώστας Σταματίου

Άναψε φωτιές με τις δηλώσεις του ο προπονητής της ΑΕΚ ΧΑΛΚΙΔΑΣ κύριος Σταματίου και ο πρώτος που "την πλήρωσε" ήμουν εγώ.
Ο κ. Σταματίου είπε: "Αν έπαιζα με κουρτίνα θα έτρωγα λιγότερα γκολ. Ήταν αστεία και εύκολα τα γκολ του Ελλήσποντου. Ο τερματοφύλακάς μας ήταν σε πολύ κακή μέρα. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες".
Αυτή η δήλωση του κ. Σταματίου ήταν που εξόργισε πολλούς και ζήτησαν ....
να πάρω κι εγώ θέση. Κάποιος κύριος μάλιστα άρχισε να φωνάζει στο γήπεδο, επειδή όπως είπε δεν απάντησα στις δηλώσεις του κ. Σταματίου.
Φυσικά μετά δέχθηκα τηλεφωνήματα και από άλλους οι οποίοι κατέκριναν τον κ. Σταματίου για τις δηλώσεις του.
Κύριοι, όσοι άκουγαν από το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 την περιγραφή, άκουσαν τα σχόλιά μου για τον αγώνα. Είπα τα καλύτερα για τον ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟ και μάλιστα είπα πως από την ώρα που μπήκε ο Κυριάκος Τζήμας στον αγώνα ο Ελλήσποντος έπαιξε κομπολόϊ την άμυνα της ΑΕΚ Χαλκίδας.
Κύριοι, ο ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ για περίπου 40΄ στο Β΄ Ημίχρονο έκανε πάρτυ στην περιοχή της ΑΕΚ Χαλκίδας.  Τι σημασία λοιπόν έχει αν το έκανε με σαμπάνιες ή ουίσκυ;
Σοβαροί να είμαστε λοιπόν και να ξέρουν όλοι πως στον προπονητή απαντούν οι ποδοσφαιιστές που θίχθηκαν και φυσικά οι διοικούντες την ΑΕΚ Χαλκίδας θα πάρουν θέση, γιατί αυτοί έχουν τον πρώτο και τελευταίο λόγο.
Προσωπικά όσα είχα να πω τα είπα στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1. Είπα πως την επιλογή της 11άδας την έκανε ο κ.  Σταματίου και όχι εγώ.
Οι άνθρωποι του ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ γνωρίζουν πως δεν μασάω τα λόγια μου και πως πάντα λέω την άποψή μου.
Όσο για τον φίλο ο οποιος είπε κάτι παραπάνω, θα τον παρακαλέσω να συνεχίσει να το κάνει, αλλά να έρχεται κοντά και να τα λέει στο μικρόφωνο και όχι να τρέχω να τον βρω και να του μιλήσω. Πρόσωπο με πρόσωπο φίλε είναι καλύτερα.