Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Το σοκ!!

Έκοψαν την πίτα οι διαιτητές μαζί με την ΕΠΣΕ και τους προπονητές.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, όχι αυτό του Αλαφούζου, αλλά για το καλό του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου.
Το τι χειραψία και "τι μέλια" είχαμε στην εκδήλωση δεν μπορώ να τα περιγράψω, γιατί δεν ήμουν εκεί.
Πήγα μέχρι την είσοδο και δεν μπόρεσα να περάσω. Είδα στην είσοδο τον πρόεδρο Γκιρτζίκη μ΄ έναν άλλον κύριο της ΕΠΟ και δίπλα του μια κυρία με ένα μαύρο εφαρμοστό φόρεμα, το οποίο....
τόνιζε λόφους και βουνά για να μην γράψω και λαγκάδια. Νόμιζα πως θα ήρθε με την γυναίκα του ο άνθρωπος και κάποια στιγμή δεν ήθελα να πιστέψω πως η γυναίκα του προέδρου έχει τόση κακογουστιά.
Μετά από δευτερόλεπτα κι αφού ήμουν έτοιμος να μπω η κυρία γύρισε και το σοκ ήταν μεγάλο!!!!
Δεν ήταν η σύζυγος του προέδρου, αλλά κυρία γνωστή μου.
Γύρισα και ρώτησα τον κ. Χατζή, αν ήταν ακόμη η μέρα αυτού του Βαλεντίνου και μου είπε όχι.
Του είπα να προχωρήσει και έφυγα.
Την άλλη μέρα προσπάθησα να κλείσω ραντεβού με την ψυχολόγο, την σύζυγο του κυρίου Παπακωνσταντίνου, αλλά με είχαν προλάβει άλλοι. Δεν είχε χρόνο, αφού οι μισοί που ήταν στην εκδήλωση είχαν κλείσει ραντεβού μαζί της για τον ίδιο λόγο!!!!
Πήρα τηλέφωνο τον πρόεδρο μήπως και βοηθήσει να μου κλείσει αυτός ραντεβού, αλλά μου είπε πως δεν με σώζει καμιά ψυχολόγος, αφού το δικό μου σοκ, θα φύγει μόνο με ένα άλλο σοκ και μάλιστα δυνατό!!!
Δηλαδή πρόεδρε να περιμένω μέχρι την επόμενη εκδήλωση της ΕΠΣΕ;