Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΜΗΝΥΜΑ στους ανθρώπους του ΛΗΛΑ

Λυπάμαι. Ειλικρινά λυπάμαι γιατί οι διοικούντες τον ΛΗΛΑ Βασιλικού, συνεχίζουν να σπρώχνουν την ομάδα στα βράχια, γιατί ψάχνουν να βρούνε ποιος λέει τα πάντα σ΄ εμάς και δεν ψάχνουν να λύσουν τα προβλήματα της ομάδας.
Τώρα κατηγορούν τον κ. Κικίδη ως τον άνθρωπο ο οποίος δίνει πληροφορίες σ΄ εμάς!!!
Κύριοι, ο πανικός που σας έχει πιάσει από τον κατήφορο στον οποίο οδηγήσατε τον ΛΗΛΑ σας οδηγεί από το ένα λάθος στο άλλο.
Έχω τουλάχιστον ένα μήνα να μιλήσω με τον κ. Κικίδη. 
Ξέρετε όμως όλοι πως μαζί μου έχετε μιλήσει οι περισσότεροι και πάντως ....
όλοι εσείς οι οποίοι σήμερα με κατηγορείτε.
Σας τι είχα προτείνει. Σας είχα πει να με καλέσετε και παρουσία όλου του ΔΣ, του προπονητή και των ποδοσφαιριστών, να πούμε τα πάντα. Δεν θα το αντέχατε. 
Προσπαθείτε να γυρίσετε εναντίον μου, ποδοσφαιριστές, προπονητές και παράγοντες.
Ποιος άραγε με συκοφάντησε και με απειλούσε, μιλώντας με παράγοντες άλλων ομάδων;
Ποιος πιάνει τον προπονητή και του λέει πως τον πολεμώ;
Κύριοι, μπορώ να αποδείξω τα πάντα.
- Εγώ δεν αποκάλεσα λαμόγιο, κανέναν παράγοντα. Εσείς το είπατε για άνθρωπο που είχατε στο ψηφοδέλτιό σας;
- Εγώ δεν έβρισα και δεν γελούσα ποτέ με ποδοσφαιριστές οι οποίοι έκαναν κάποια λάθη. Εσείς το κάνατε στο γήπεδο ή όχι;
- Εγώ δεν σας είπα ποτέ πως δεν κάνει για την ομάδα ο κ. Ταυταρίδης. Εσείς μου το είπατε;
- Εγώ δεν σας χαρακτήρισα ποτέ ακατάλληλους!! Ακόμη όμως περιμένω τις απαντήσεις σας. Γιατί δεν απαντήσατε ακόμη; Γιατί το κατάπιατε;
- Εγώ δεν σας είπα ποτέ να φορέσετε φουστίτσες. Εσείς δεν το είπατε ο ένας για τον άλλον;
- Εγώ δεν σας χαρακτήρισα ποτέ επικίνδυνους. Εσείς το είπατε ο ένας για τον άλλον;
- Εγώ δεν είπα ποτέ πως ο κ. Πασάς και ο κ. Κικίδης δήλωσαν παραίτηση για να μην βάλουν χρήματα για τις υποχρεώσεις της ομάδας. Εσείς το είπατε; 
Κουράστηκα. Βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια. 
Ξενέρωσαν όλοι οι ποδοσφαιριστές με αυτή την συμπεριφορά. Αν δεν το καταλάβατε λυπάμαι.
Δεν έχω οικονομική δυνατότητα για να προσφέρω στην ομάδα όπως όλοι εσείς. Δεν είμαι ικανός για να διοικήσω τον ΛΗΛΑ όπως εσείς. Μπορώ όμως κάτι να κάνω κι εγώ, γράφοντας έστω μια καλή κουβέντα για τα παιδιά της ομάδας και ίσως και κάτι παραπάνω.
Με ποιους όμως και για ποιους; Για ανθρώπους που από το πρωί μέχρι το βράδυ μας βρίζουν και μας απειλούν;
Κύριοι εσείς "θάβετε" καθημερινά ο ένας τον άλλον και την ίδια μέρα είσθε μαζί, πίνετε και χορεύετε!!!! Εγώ αυτό το ανέκδοτο δεν το γουστάρω.
Μη μου πείτε πως δεν συμβαίνουν αυτά;
Κύριοι τελειώσαμε. Το καλύτερο θα ήταν να μην κάνετε παιχνιδάκια με τον ΛΗΛΑ.
Διώξατε τους πάντες από την ομάδα και το γήπεδο και ο ΛΗΛΑΣ δεν αξίζει τέτοια τύχη.
Ας τελειώσει η χρονιά και θα σας πρότεινα να μην ταλαιπωρήσετε άλλο τον ΛΗΛΑ.
Εγώ κύριοι δεν θα σας βρίσω, δεν θα σας συκοφαντήσω και δεν θα γράψω πως είσθε χειρότεροι από τους προηγούμενους. Εσείς;