Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ για το Δήμο Κύμης-Αλιβερίου 03-06- 2016
 

Συκοφάντες και λασπολόγοι ας σας κρίνει πλέον η δικαιοσύνη
Επί δύο χρόνια και πλέον ανέχομαι την επίθεση λάσπης με ψέματα και συκοφαντίες,από τους κ.κ. Κων/νο Αντωνίου, Μαρία Καραγιάννη, Έφη Ντίνη και μερικούς ακόμη.
Διοχετεύουν ανεξέλεγκτα στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο κάθε είδους ανυπόστατες κατηγορίες, οι οποίες καμία σχέση δεν έχουν ακόμη και με την πιο ακραία πολιτική κριτική, βάζοντας μάλιστα φαρδιά πλατιά την υπογραφή  τους.
Εμμονικά και σχεδόν σε καθημερινή βάση ασχημονούν σε βάρος μου, της οικογένειας μου, αλλά ...

και μελών του συνδυασμού τον οποίο εκπροσωπώ.
Η πρωτόγνωρη αυτή επιμονή τους στο ψέμα και την συκοφαντία καταδεικνύει μια μεθόδευση, η οποία προφανώς εκπορεύεται από πολιτικούς μου αντιπάλους τους οποίους προφανώς εκπροσωπούν και υπηρετούν.
Τόσο από τον χαρακτήρα μου όσο και εκ της θέσεώς μου θεώρησα σωστό όλο αυτό το διάστημα να ακολουθήσω υπομονετικά μία τακτική ανοχής.
Η επιλογή μου όμως να κρατήσω μετριοπαθή στάση απέναντι στην επίθεση που δέχομαι, πέρα από το ότι θεωρήθηκε από αυτούς ως αδυναμία, έφτασε πλέον στα όριά της. Οι πιο πάνω αναφερθέντες, οι οποίοι κάθε μέρα που περνάει
συνεχίζουν με όλο και μεγαλύτερη ένταση και κακία να ασχολούνται μαζί μου, συκοφαντώντας , υβρίζοντας και προσβάλλοντας βάναυσα την προσωπικότητά μου, δεν μου αφήνουν πια κανένα άλλο περιθώριο από το να καταφύγω στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Εκεί πλέον θα αναγκαστούν να απολογηθούν και φυσικά να κριθούν.
Είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω με προσφυγή στη Δικαιοσύνη ένα τέτοιο ζήτημα, είναι όμως το έσχατο μέσο, προκειμένου να αντιμετωπίσω όλη αυτή την εμπάθεια και την απροκάλυπτη χυδαιολογία.
Η Δικαιοσύνη λοιπόν από εδώ και στο εξής θα έχει το λόγο.

Δημήτρης Γ. Θωμάς