Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Ευχαριστώ

Πριν λίγη ώρα έφτασε στα χέρια μου ένα εξώδικο από τον κ. Καρατζά Χαράλαμπο και την κυρία Μαργαρίτη Χρύσα.
- Μου ζητάνε να διαγράψω ανάρτηση γιατί όπως λένε είναι συκοφαντική και υβριστική προς το πρόσωπό τους.
- Μου ζητάνε να ζητήσω συγνώμη για την αναίτια προσβολή από μέρους μου της προσωπικότητάς τους.
- Μου ζητάνε επίσης να αποφύγω στο μέλλον την ανάρτηση κειμένων με παρόμοιο....
υβριστικό εις βάρος τους περιεχόμενο.
Κύριε Καρατζά και κυρία Μαργαρίτη, ζητάει συγνώμη κάποιος όταν έχει κάνει κάτι το οποίο δεν ήταν αληθινό, σωστό κλπ.
Δεν σας χαρακτήρισα ούτε μαλάκες, ούτε αχάριστους.  Σας παρακαλώ ξαναδιαβάστε την ανάρτηση προσεκτικά. 
Αν μπείτε στον κόπο να το ξαναδιαβάσετε, θα διαπιστώσετε πως θα μπορούσαν να μου στείλουν εξώδικο οι κύριοι Παπακωνσταντίνου, Πίσχινας και Ψαθάς.
Κύριε Καρατζά και κυρία Μαργαρίτη, σήμερα πληροφορηθήκαμε πως ανακαλέσατε τις παραιτήσεις σας και θα συνεχίσετε ως μέλη της Επιτροπής Διαιτησίας.
Εμείς θα σας απαντήσουμε, αν χρειασθεί, με τον τρόπο που εσείς επιλέξατε.
Ζητάμε δημόσια συγνώμη από τους κυρίους Παπακωνσταντίνου, Πίσχινα και Ψαθά για τα όσα γράψαμε γιατί αυτοί στο τέλος θα χαρακτηρισθούν "αχάριστοι και μαλάκες" χωρίς ερωτηματικά.
Κύριε Καρατζά και κυρία Μαργαρίτη, αν δεν ανακληθεί το εξώδικο, τότε θα το δημοσιοποιήσουμε και θα αναλύσουμε τις αναρτήσεις οι οποίες κακώς σας ενόχλησαν.
Καλή Παναγιά να έχετε και να ξέρετε πως έχουμε κι εμείς οικογένειες και όχι μόνο εσείς.
Και κάτι ακόμη. Για να μην ψάχνουμε τις διευθύνσεις σας για να στείλουμε κι εμείς τα απαραίτητα, αν σας είναι εύκολο ενημερώστε μας.