Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Η ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ ακούει;

Ούτε γνωρίζω τους ανθρώπους της διοίκησης της ομάδας, ούτε έχω ιδιαίτερους δεσμούς με την περιοχή. Κάποια δύσκολη στιγμή της ζωής μου κάποιος από την ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ που έχει σχέση με την ομάδα, μου έσφιξε το χέρι και μου έδωσε κουράγιο. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
Τώρα έχω μια ευκαιρία να βοηθήσω και να προσπαθήσω να πείσω τους .....
ανθρώπους της ομάδας, να ενώσουν δυνάμεις και να οδηγήσουν την ομάδα στο πρωτάθλημα της Α΄ Κατηγορίας για μια αξιοπρεπή πορεία.
Το apopsignomi θα σταθεί δίπλα στην ομάδα και θα βοηθήσει ώστε να ξεπερασθούν οι όποιες δυσκολίες, χωρίς καμία απαίτηση και καμία δέσμευση.
Φίλες και φίλοι της ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ εύχομαι να πάνε όλα καλά και θα είμαι πολύ χαρούμενος αν έχω καταφέρει να βάλω ένα λιθαράκι στο να πείτε το ναι και η ομάδα να συνεχίσει την παρουσία της στο πρωτάθλημα.