Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Καλέ μας άνθρωπε

 Εμείς να δεις πόσους έπρεπε να ενημερώσουμε για να προστατέψουμε την δική μας οικογένεια καλέ μας άνθρωπε.
Αυτά που γράφεις δεν τα πιστεύεις ούτε εσύ ο ίδιος.
Δεν ήθελα και δεν θέλω να φύγεις από πουθενά και δεν γλείφω πουθενά.
Εσύ καλέ μου άνθρωπε δεν έγλειψες αυτούς που ήθελες να διαλύσεις;
Κανένας δεν τα ξεχνά αυτά.
Τα αποτελέσματα τα γνωρίζουν όλοι και η συνέχεια επίσης θα μας κρίνει όλους.
Να ξέρεις κάτι πολύ απλό και καθαρό.
Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν θα σου πούνε ποτέ,....
κάτι κακό γιατί δεν σου μοιάζουν.
Να ξέρεις όμως πως ξέρουν τι κάνουν και ξέρουν να προφυλάξουν τον εαυτό τους.
Πισώπλατα χτυπήματα, εμείς δεν ξέρουμε να δίνουμε και ούτε περιμένουμε τα μπράβο και τα ζήτω στο fb από κάποιους.
Κάνεις την δουλειά σου και προστατεύεις τα συμφέροντά σου και καλά κάνεις.
Επέτρεψε λοιπόν να κάνουμε κι εμείς το ίδιο.
Είχες πει δημόσια πως εγώ ήθελα να πάρουν δικό μου προπονητή στην ομάδα και πως θα τους πήγαινα και 10.000 ευρώ αν δεχόταν. Είχες πει πως σου το είπε μέλος της διοίκησης.
Αν δεν είσαι συκοφάντης, καλό θα είναι να βγει μια ανακοίνωση από την ομάδα και να το επιβεβαιώσουν με ονοματάκια.
Κλείνοντας καλέ μου άνθρωπε, θα σου πούμε πως θα στηρίζουμε πάντα την ομάδα και αυτούς που θέλουν το καλό της. Στο μέλλον θα μάθεις περισσότερα. 
Τώρα θα μαθαίνεις μόνο τα απαραίτητα.
Στα σενάρια πάντως δεν τα πας καλά.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει καμία απολύτως συμφωνία με κανέναν πρόεδρο.
Δεν πουλάω, ούτε νοικιάζω ποδοσφαιριστές και φυσικά δεν έχω λόγους να το κάνω.
Εσείς έχετε κόντρες γι΄ αυτό το θέμα.
Για να γελάσουμε και λιγάκι, τον συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή, εσείς δεν τον αφήσατε να πάει στην ομάδα που είσθε σήμερα και λέγατε πως θα τους γ....., αν ξαναενοχλήσουν ποδοσφαιριστή σας!!!!
Ο ποδοσφαιριστής προφανώς τώρα που εσείς γλείψατε αυτούς που θα γ......., δεν θέλει να έρθει, για να έχει ήσυχο το κεφαλάκι του.
Αγαπητέ κύριε, καλέ μου άνθρωπε, ο κακός είμαι εγώ και καλά κάνεις και λες τα όσα λες.
Συνέχισε, αλλά να ξέρεις πως είναι πλέον πολλοί ποδοσφαιριστές, πολλοί παράγοντες, πολλοί προπονητές και πολλοί γονείς, οι οποίοι έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους και εύχομαι να μην σε κατατάξουν κι εσένα στους κακούς.