Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Λάθος πόρτα

Δεν κρατάμε κακία σε κανέναν και δεν περιμένουμε την συγνώμη κανενός.
Ο κύκλος του μ΄ αγαπάει, δεν μ΄ αγαπάει, έχει κλείσει για μας, εδώ και καιρό και έχει ανοίξει ένας άλλος. Ο νέος κύκλος επιβάλλει τον σεβασμό προς όλους και από όλους.
Εμείς δεν είμαστε απαραίτητοι σε κανέναν απολύτως.
Όλοι μπορούν και χωρίς εμάς, για έναν απλό, απλούστατο λόγο.
Δεν κάνουμε κωλοτούμπες, ούτε κρύβουμε τα πάντα κάτω από το χαλάκι.
Γράφουμε την άποψή μας, ακόμη κι αν χρειαστεί να ενοχλήσουμε....
φίλους μας.
Τα παραδείγματα πολλά.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, οι πολλοί καφέδες ή και τα πολλά ποτά δεν κάνουν καλό στον οργανισμό μας. Γιατί λοιπόν να χαλάμε το στομάχι μας, πίνοντας πολλούς καφέδες ή πολλά ποτά;
Υπάρχουν άλλοι οι οποίοι ξεχνούν εύκολα και αντέχουν και τους πολλούς καφέδες.
Εμείς βάλαμε στην ατζέντα μας λίγους φίλους, λίγα στέκια και όλα καλά.
Όσοι δοκίμασαν εκεί που χθες έφτυναν, εκτέθηκαν και πάλι.
Γιατί να την πατήσουμε κι εμείς;
Μπορεί κάποιοι να κάνουν πλακίτσες, αλλά να ξέρουν πως μόλις γυρίζουν την πλάτη τους, ακούνε όσα δεν είχαν ακούσει μέχρι τώρα στην ζωή τους.
Στο κάτω κάτω φίλες και φίλοι αναγνώστες, τι καλύτερο να πάω για καφεδάκι με την γυναίκα μου και τις κόρες μου;
Όταν έχεις δίπλα σου την οικογένειά σου, γιατί να ταλαιπωρηθείς;
Στο κάτω κάτω, όταν θέλω να μιλήσω για πολιτική, έχω ανθρώπους της εμπιστοσύνης μου και μπορώ να το κάνω για να βγάλω τ΄ απωθημένα.
Όταν θέλω να μιλήσω για ποδόσφαιρο, άνετα το κάνω, αφού από της 07:00 το πρωί, μέχρι και τα μεσάνυχτα δεν σταματά να χτυπά το τηλέφωνό μου.
Και κάτι πολύ σημαντικό για μας εδώ στο apopsignomi.
Σεβόμαστε τους αναγνώστες εκείνους που πάντα μας διαβάζουν και λένε σε όλους, πως μπορεί να μην μας γουστάρουν, αλλά μας διαβάζουν γιατί γράφουμε την αλήθεια και όχι για τ΄ αφεντικά μας!!!
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, θα ήθελα ειλικρινά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δημήτρη Ζώμα και στην Δήμητρα Σέττα, γιατί πέρα από τις όποιες τρικυμίες πέρασε η σχέση μας, είναι πάντα δίπλα στα παιδιά μου. Αυτό δεν το έχω ξεχάσει και δεν θα το ξεχάσω ποτέ.