Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Καλά τα νέα

Στις  20:50 δέχθηκα ένα τηλεφώνημα το οποίο με γέμισε χαρά και θέλω να ευχαριστήσω έναν καλό φίλο ο οποίος επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε: "Έχω δίπλα μου έναν φίλο σου ο οποίος θέλει να σου μιλήσει. Να σου τον δώσω";
Του είπα πως δεν έχω πολλούς φίλους, αλλά θα χαρώ να τον ακούσω.
Τότε άκουσα μια γνωστή φωνή να λέει: "γεια σου Στέλιο, γεια σου φίλε".
Έπαθα κάτι γιατί γνώρισα τον συνομιλητή μου. Ήταν ο κ. Γιάννης Ελευθεριάδης. Ήταν...
ο άνθρωπος που μία μέρα πριν δεν ξέραμε αν θα ξανακούσουμε.
Τα έπαιξα. Ούρλιαξα. Μου ζητούσε να μάθει και μου έκανε και την σχετική καζούρα για ποδοσφαιρικό θέμα. Του είπα να τα γράψει όλα και να κοιτάξει τον εαυτό του.
Του είπα όμως κάτι που τον χαροποίησε και το γράφω. Του είπα πως η κυρία Βελή είναι αντράκι και με ξάφνιασε όταν μου είπε πως τα ξέρει όλα.
Ευχαρίστησα τον φίλο για την μεγάλη χαρά που μου έδωσε και είπα στον κ. Ελευθεριάδη πως είναι τελικά περισσότεροι αυτοί που τον αγαπούν, από αυτούς που δεν τον γουστάρουν.
Ο κ. Ελευθεριάδης δεν είναι πλέον στο νοσοκομείο ΑΓΙΑ ΟΛΓΑ.
Έχει μεταφερθεί στο 251 της ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.