Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλημερούδια στους "φίλους" οι οποίοι με αγαπάνε πολύ και πραγματικά με προσέχουν και με βοηθάνε πάρα πολύ.
Αναφέρομαι σε αυτούς οι οποίοι προσπαθούν ώστε να είμαι δίπλα τους όταν με χρειασθούν, αλλά ξεχνούν να είναι συνεπείς ακόμη και στα ραντεβού τους.
Δεν μ΄ αρέσει, αυτοί που λένε πως είναι φίλοι μου, την ίδια ώρα και στιγμή, να προσπαθούν να με κοροϊδέψουν με τον χειρότερο τρόπο.
Να τελειώνουμε με το θέμα, γιατί πραγματικά ξεπέρασαν κάθε.... όριο. Εμείς δεν κρατάμε κακία σε κανέναν και για κανέναν λόγο. Θέλουμε όμως να ξέρουν, πως μαλάκας δεν είμαι, αλλά εύκολα μπορώ να τον κάνω, όταν θέλω να αφήσω τον χρόνο σε ανθρώπους που κάτι ήθελαν να πετύχουν.
Σήμερα τελειώνει ο χρόνος που διέθεσα γι΄ αυτούς που δήλωναν φίλοι, αλλά με πούλησαν. Τους εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνουν, αλλά να ξέρουν πως η Δευτέρα είναι πολύ μακριά και ειλικρινά δεν έχω καθόλου χρόνο, για να τους δω την Δευτέρα και να τους βοηθήσω αν χρειασθεί.
Λυπάμαι ειλικρινά, αλλά σήμερα δεν θα γράψω κάτι περισσότερο. 
Θα γράψω όμως από Δευτέρα αυτά που θα έγραφε ο κάθε άνθρωπος που θα αισθανόταν πως κάποιοι τον πούλησαν, ίσως γιατί τον θεώρησαν μαλάκα.
Καλό 3ήμερο να έχουν "οι φίλοι μου" και καλή συνέχεια σε ότι κάνουν.
ΤΕΛΟΣ.