Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Είναι αυτό που λένε "εσύ δεν γίνεσαι καλά με τίποτα"!!!!!!
Είναι αλήθεια αυτό και ισχύει και για μένα. Το παραδέχομαι, γιατί μόνο έτσι μπορεί να διορθωθώ......
Εσύ τι λες;
Μπορεί καλέ μου άνθρωπε, να έχεις λεφτά, αλλά μάλλον έχεις και πολύ μυαλό και πιστεύεις πως μπορείς να με δουλεύεις ψιλό γαζί, για να έχεις ασυλία.
Τέλος χρόνου λοιπόν και μη βάζεις άλλους να..... επικοινωνούν μαζί μου, γιατί θα είναι χειρότερα τα πράγματα.
Λοιπόν να τα βάλουμε όλα σε μια σειρά.
Δεν είσαι αυτό που θέλεις να δείχνεις ότι είσαι...
Δεν είσαι ικανός να φτάσεις στο στόχο που κάθε φορά βάζεις....
Δεν μπορείς και δεν έχεις την δυνατότητα παρέμβασης πουθενά και για τίποτα.
Δεν έχεις καταλάβει πως όλοι σε ξέρουν και απλά σε χρησιμοποιούν για να κάνουν τις δουλειές τους.....
Δεν είσαι καλό παιδί, αφού είσαι ρουφιανάκος και παίζεις σε πολλά ταμπλό..??
Δεν είσαι φυσικά άνθρωπος εμπιστοσύνης, αφού "πουλάς" πάντα τους ανθρώπους με τους οποίους δημιουργείς κάποια προσωπική, οικογενειακή ή επαγγελματική σχέση.
Εγώ από την πλευρά μου σε σεβάστηκα και δεν το μετανιώνω. Ήταν επιλογή μου.
Τώρα ο κύκλος έκλεισε.
Σου εύχομαι να το πάρεις αλλιώς, για να μην σε κρεμάσουν στα μανταλάκια άνθρωποι τους οποίους χρησιμοποίησες και στο τέλος τους πούλησες?
Καλή σού μέρα.