Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

....τα παρατράγουδα

 - Το δικό μου στομάχι αντέχει, γιατί είναι συνηθισμένο σε ύβρεις, συκοφαντίες, κακίες και άλλα τέτοια.
Όλα αυτά τα χρόνια περισσότερα από 30 εδώ στην Εύβοια, τα έχω ακούσει, τα έχω δει και τα έχω ζήσει όλα.
Άκουσα τα χειρότερα και σε καμία περίπτωση δεν αντέδρασα με συκοφαντίες και κακίες και απλά άφησα τους πάντες, να λένε αυτά που θέλουν να πούνε και να παριστάνουν κάτι που δεν είναι.
Εγώ δεν χαρακτήρισα κανέναν και απλά τους άφησα να πέσουν τόσο χαμηλά, ώστε.... από μόνοι τους να καταλάβουν τα λάθη τους. 
Άνθρωποι της ενημέρωσης πίστεψαν πως θα μ΄ εξοντώσουν και με κρέμασαν πολλές φορές στα μανταλάκια και με κατηγορούσαν στα πηγαδάκια, μόνο και μόνο για να παριστάνουν αυτοί τους καλούς.
Εγώ είμαι εδώ και θα συνεχίσω να είμαι, όσο θα έχω ανοιχτά τα μάτια μου. Αυτοί σύρθηκαν στο πουθενά και έγιναν προσκυνημένοι και κωλοτούμπες.
Άνθρωποι της πολιτικής και της αυτοδιοίκησης, προσπάθησαν να με μειώσουν, προσπάθησαν να μ΄ εξαφανίσουν και πιστεύουν πως μπορούν να με βάλουν στο περιθώριο. Δεν τα κατάφεραν και τώρα είναι η σειρά μου.
Τώρα ήρθε η ώρα να μιλήσω εγώ για την δική τους εντιμότητα, για την δική τους νομιμότητα, για την δική τους ανθρωπιά, για την δική τους αξιοκρατία.
Ελπίζω και εύχομαι να μην θυμώσουν, γιατί εγώ δεν θύμωσα όταν "με σταύρωναν" αυτοί και ποτέ δεν σεβάστηκαν εμένα και την οικογένειά μου.
Θα πω αλήθειες και με αποδείξεις.
Ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω το ψέμα και ποτέ δεν θα συκοφαντήσω.