Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

.....φαπούλες

 - Όταν φτάνεις σε μια ηλικία 66 χρόνων και αρχίζεις να περπατάς το 67 χρόνο της ζωής σου, σίγουρα μπορείς να αποσυρθείς από την ενεργό δράση και να το ρίξεις στις εκδρομούλες, στο καφενείο, γιατί όχι στο διάβασμα και γιατί όχι στο να διασκεδάζεις γενικώς και αορίστως. Εγώ δεν έχω τέτοιους στόχους, γιατί απλά δεν δηλώνω παραίτηση από την ζωή και δεν θα μπορούσα ποτέ να αφήσω κάτω.... το στυλό μου ή να εγκαταλείψω το πληκτρολόγιο.

- Θα φροντίσω ώστε τα όσα χρόνια θα υπάρχω στην ζωή, να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στους δικούς μου ανθρώπους και φυσικά να παρέχω την στήριξή μου σε ανθρώπους  η οποίοι με τον δικό τους τρόπο ήταν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια και με στήριξαν.

- Χθες ήταν για μένα μια δύσκολη μέρα, αφού περίμενα κάποια αποτελέσματα εξετάσεων και επειδή δεν σας έχω κρύψει τίποτα απολύτως, ήταν από τις λίγες φορές που κάπως η αγωνία με λύγισε. Είμαι όμως τυχερός γιατί η φωνή των δικών μου ανθρώπων μ΄ έκανε να βρω την ψυχραιμία  μου και να κρατηθώ όρθιος. Το μεσημέρι ένα τηλεφώνημα έφερε το καλό μήνυμα. ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

- Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά μου και την μητέρα τους και να ξέρουν πως πάντα θα είμαι δίπλα τους.