Κρατώ τον λόγο μου
Κυρία Αιδίνη, είχα υποσχεθεί πως θα γράφω κάθε μέρα κάτι για σας. Αρχίζω λοιπόν από σήμερα.Σας ρωτάω.
Είναι δυνατόν μια κυρία, η οποία είναι υπεύθυνη για έργα αυτεπιστασίας, να πηγαίνει δίπλα σε μπουλντόζες, γκρέιτερ, εργάτες και να είναι ντυμένη «στη τρίχα», καλοχτενισμένη και με μακιγιάζ;
Γιατί δεν φοράτε μια φόρμα, ώστε να αισθάνονται άνετα και οι εργάτες;
Πιστεύω πως πρέπει να εισακούσετε την πρότασή μου.
Κι εμένα μου αρέσουν τα ωραία αλλά θυμάμαι πως κάποια άλλη κυρία έλεγε πως έτρεχε όλη μέρα αλλά ήταν και αυτή ντυμένη και στολισμένη και βρέθηκε χωρίς Αντιδημαρχία.
Εγώ τα γράφω για το καλό σας.