Καλημέρα,
κύριε Ζεμπίλη
Δήμαρχε, καλή σου μέρα.Πολλές «γάτες» μάζεψες στο Δημαρχείο και κάνουν παράπονα οι γείτονες.
Ακούνε τις γάτες «να τσιρίζουν» και να προσπαθεί η μία «να ματώσει» την άλλη. Ευτυχώς που ούτε αυτό ξέρουν να κάνουν καλά και έχουμε μόνο γρατσουνιές.
Δεν έχεις κάποιον «γάτο» εκεί ώστε να ασχοληθεί μαζί τους, για να σταματήσουν τις γρατσουνιές;
Α, και κάτι άλλο.
Γιατί «οι δικές σου» γατούλες δεν νιαουρίζουν;
Μήπως πρέπει κάποιος να τους το μάθει και αυτό;