01 Απριλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΛΗΛΑΝΤΙΩΝ

Κώστας Κούτρας
Δεχτήκαμε πολλά τηλεφωνήματα για τον πρώην Αντιδήμαρχο του Δήμου Ληλαντίων τον κ. Κώστα Κούτρα.
Μόνο καλά λόγια ακούσαμε και όλοι απορούσαν με την απόφαση του Δημάρχου να τον αλλάξει.
Φίλες και φίλοι, έτσι είναι αυτά τα πράγματα. Ο Δήμαρχος κ. Καρυστινός βρέθηκε σε δύσκολη θέση και ζήτησε από τον κ. Κούτρα να τον διευκολύνει. Αυτό και έγινε.
Κύριε Καρυστινέ
, δεν έχασε ο κ. Κούτρας από αυτή την απόφασή σας. Έχασε ο Δήμος, αφού ο κ. Κούτρας ήταν αυτός που έτρεχε μέρα – νύχτα.
Εμείς τουλάχιστον τον βλέπαμε συνεχώς στους δρόμους.
Κύριε Καρυστινέ, σίγουρα έχετε πάρει τα μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως σύντομα ο κ. Κούτρας θα αναλάβει και πάλι καθήκοντα.
Πληροφορίες μου λένε πως, λόγω υποχρεώσεων, κάποιος Αντιδήμαρχος θα παραιτηθεί. Αυτό φυσικά θα είναι και το σωστό. Όποιος δεν έχει χρόνο, δεν μπορεί να λέει πως υπηρετεί το λαό.