Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Καλησπέρα κυρία μου!!!

Σήμερα το έμαθα αυτό.
Στον αγώνα ΕΥΒΟΪΚΟΣ-ΛΟΥΚΙΣΙΑ πάει ένας ραδιοφωνατζής για να περιγράψει τον αγώνα. Έφτασε στο σημείο στο οποίο ήταν η κυρία πρόεδρος του ΕΥΒΟΪΚΟΥ και όχι μόνο και είχαν τα εισητήρια.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ
-Κύριε θα ....
πάρετε εισητήριο
-Πρέπει;
-Φυσικά πρέπει...
-Αν πρέπει να πληρώσω...
-10 ευρώ κύριε..
-Ορίστε κυρία 20 και δώστε μου τα ρέστα..
-Δεν έχω να σας δώσω ρέστα...
-Δεν πειράζει. Αν πρέπει να πληρώσω, φέρτε μου τα ρέστα θα είμαι μέσα στο γήπεδο.
Μετά από ώρα κι ενώ τα ρέστα δεν είχαν δοθεί, ο ραδιοφωνατζής φώναξε τον κύριο Ντίνο Λύκο και του είπε να πάει να θυμίσει στηνν κυρία πρόεδρο πως πρέπει να του επιστρέψει τα ρέστα...
Τελικά ο κύριος Λύκος, έσωσε την παρτίδα και επέστρεψε τα 20 ευρώ στον ραδιοφωνατζή.
Η κυρία πρόεδρος θα πρέπει να κόβει εισητήριο και στους διαιτητές, τον παρατηρητή και γιατί όχι και τους ποδοσφαιριστές!!!