Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Ψαριανός: «Ό,τι πει ο Ιούλιος Καίσαρ, ο πρόεδρος του κόμματος»

Ψαριανός: «Ό,τι πει ο Ιούλιος Καίσαρ, ο πρόεδρος του κόμματος»Σχόλιο για τη διαγραφή του


Με σκωπτικό τρόπο σχολίασε ο Γρηγόρης Ψαριανός την απόφαση Κουβέλη για τη διαγραφή του.
«Δεν το ήξερα. Είμαι σε μια πάρα πολύ ωραία κατασκήνωση στον Κάλαμο που έφερα την κόρη μου και με υποδέχθηκαν οι ομαδάρχες λέγοντας 'γεια σας, από σήμερα ανεξάρτητος, ε;'.
» Και τους λέω ότι δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο, αλλά μου είπαν ότι υπάρχει επιστολή Κουβέλη στον πρόεδρο της Βουλής ότι τίθεμαι εκτός ΚΟ. Είναι σαν τα....
πραξικοπήματα» δήλωσε ο Γρηγόρης Ψαριανός στο ΒΗΜΑ 99,5.
Ο ίδιος συμπλήρωσε: «Δεν με πήρε ούτε ο Αναγνωστάκης, ως γραμματέας της ΚΟ για να μου πει τι έγινε, ούτε ο Κουβέλης, με τον οποίο έχω τόσο στενή σχέση επί 40 χρόνια και να μου πει: 'ξέρεις, Γρηγόρη μου, αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί'. Κανείς.»

Ο κ. Ψαριανός εξαπέλυσε επίθεση κατά του κ. Κουβέλη λέγοντας: «Ό,τι πει ο Ιούλιος Καίσαρ. Ο πρόεδρος του κόμματος. Έτσι δεν είναι; Φιρμάνι δεν είναι; Χρυσόβουλο βυζαντινού αυτοκράτορος.

» Δεν το περίμενα, όμως. Διότι είχα εξηγήσει γιατί το κάνω και γιατί δεν υπογράφω ούτε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία ήταν να υπογραφεί από τη ΔΗΜΑΡ, αλλά επειδή 5-6 βουλευτές δεν την υπέγραφαν, ο πρόεδρος του κόμματος αποφάσισε να καταθέσει δική της πρόταση η ΔΗΜΑΡ.

» Αλλά θα συναθροιστεί με των άλλων και εγώ δεν ήθελα να συναθροιστεί η υπογραφή μου με αυτές του ΣΥΡΙΖΑ ή των Ανεξάρτητων Ψεκασμένων και να συμβάλω στα περίεργα παιχνίδια που παίζονται. Το θέμα της ΔΕΗ είναι πολύ σοβαρό ζήτημα.»

Διαφωνία Λυκούδη
Τη διαφωνία του με τη διαγραφή του Γρηγόρη Ψαριανού από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΔΗΜΑΡ εξέφρασε ο Σπύρος Λυκούδης, ο οποίος σε δήλωσή του επικρίνει την ηγεσία του κόμματος για έλλειψη νηφαλιότητας.

«Η απόφαση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ να θέσει εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος τον βουλευτή Γρηγόρη Ψαριανό αποτελεί ιδιαιτέρως δυσάρεστη εξέλιξη στα ζητήματα της ΔΗΜΑΡ και βαραίνει καταφανώς το εσωκομματικό κλίμα» ανέφερε στη δήλωσή του ο βουλευτής Επικρατείας της ΔΗΜΑΡ και τονίζει ότι όποιες ενστάσεις κι αν υπάρχουν για τον τρόπο που χειρίστηκε τελευταία την σχέση του με τη ΔΗΜΑΡ, δεν είναι δυνατόν να αγνοείται η μακρά σχέση ζωής του Γρηγόρη Ψαριανού με την ιστορία της ανανεωτικής αριστεράς, η ιδρυτική σχέση του με το κόμμα και η επί τετραετία συνεχής συμβολή και παρουσία του στους αγώνες της ΔΗΜΑΡ.
Επιπλέον, ο κ. Λυκούδης υπερασπίζεται το δικαίωμα του κ. Ψαριανού να μην υπογράψει την «αμφισβητούμενη», όπως λέει, επιλογή της ΔΗΜΑΡ για δημοψήφισμα για τη «μικρή ΔΕΗ».
«Είναι δε εκπληκτικό ότι θεωρείται ως ενοχοποιητικό στοιχείο το γεγονός ότι ο Γρηγόρης Ψαριανός δεν υπέγραψε μία αμφισβητούμενη για την ορθότητά της επιλογή του κόμματος (αυτή για το δημοψήφισμα), λες και δεν ήταν απολύτως δικαίωμά του. Φαίνεται ότι μετά την εκλογική συντριβή, η ψυχραιμία και η νηφαλιότητα έχουν εξαφανιστεί στα ηγετικά κλιμάκια της ΔΗΜΑΡ» καταλήγει.