Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Καλησπέρα στην κυρία

Δεν έχω μάθει να ρίχνω λάδι στη φωτιά, αλλά δεν πειράζει να ρίξω λίγο σπορέλαιο.
Κυρία μου, δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν και για αυτό θα γράφω την άποψή μου. Η φιλοδοξία σας ήταν γνωστή σε όλους. Θέλατε να είστε στη διοίκηση της ΕΠΣΕ και αυτό είναι θεμιτό. Θα ήσασταν υποψήφια, ο κόσμος να χαλούσε. Θα ήσασταν...
είτε με το ένα ψηφοδέλτιο Παπακωνσταντίνου είτε στο ενιαίο ψηφοδέλτιο με την υποστήριξη της ομάδας Κιούση. Κάποιοι τα ήξεραν αυτά και φρόντισαν ώστε να είστε στον πάγκο, γιατί ήξεραν τον ρόλο που θα παίζατε αν ήσασταν 11άδα.
Κυρία μου, κάποιοι λένε πως για να μάθεις να διοικείς, πρέπει πρώτα να μάθεις να διοικείσαι. Εσείς, κυρία μου, δεν το είχατε αυτό και θέλατε να πετάξετε χωρίς φτερά. Πήρατε το καλάμι που σας έδωσαν κάποιοι ''ξεπερασμένοι'' επικοινωνιολόγοι και, δυστυχώς, τα χάσατε όλα. Το καλύτερο θα ήταν να δηλώσετε μια παραίτηση από όλα και να ξεκινήσετε από την αρχή ως απλή φίλαθλος.