Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Ραδιοφωνικά

Επειδή ακούω και διαβάζω διάφορα, για τις σχέσεις μου με το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ, καλά θα κάνουν αυτοί ή αυτές που τα λένε και τα γράφουν, να βουτήξουν την γλώσσα στο μυαλό, για να μην εκτεθούν. Καμία οικονομική συναλλαγή και καμία οικονομική διαφορά δεν υπήρχε και δεν υπάρχει με το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ και αυτό ο κ. Ζώμας μπορεί να το επιβεβαιώσει. Δεν υπήρξα ποτέ δίγλωσσος και δεν έλεγα ποτέ άλλα στον έναν και άλλα στον άλλον. Θα παρακαλούσα λοιπόν τις κυρίες και τους κυρίους να σταματήσουν τις φαντασιώσεις τους και να μην ....
δημιουργούν προβλήματα σε οικογένειες.
Ο καθένας έχει τα γούστα του κι εγώ τα δικά μου. 
Έχω γράψει πολλές φορές πως δεν ανήκω σ΄ αυτούς που είναι ψώνια και φαντασιόπληκτοι, ούτε σ΄ αυτούς που ξεχνάνε. Εύχομαι στον κ. Ζώμα και στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ τα καλύτερα και είμαι βέβαιος πως ήμουν η αιτία για να ξανασμίξουν φίλοι από τα παλιά και ακόμη πιο βέβαιος πως θα πάνε καλά.
Εγώ πάντως θα περιμένω εξηγήσεις για τις βλακείες που κάποιες κυρίες ξεστόμισαν και κάποιοι κύριοι της κατάπιαν αμάσητες.
Κλείνοντας να ξεκαθαρίσω πως πλέον δεν με δεσμεύει τίποτα με το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ και θα κρατήσω για μένα το πέρασμά μου από εκεί. 
Όσο για τον κ. Δημήτρη Ζώμα, του εύχομαι τα καλύτερα και να είναι πάντα γερός και δυνατός δίπλα στην οικογένειά του και να μπορεί πάντα να κρίνει ο ίδιος και να βγάζει τα συμπεράσματά του.
Για τις κυρίες και τους κυρίους που ανησυχούν, ας είναι ήσυχοι κι ας λένε ότι θέλουν, αφού για μένα το κεφάλαιο αυτό έχει κλείσει. Θα περιμένω πάντως να δώσουν τις αποδείξεις που έχουν όπως είπανε, για τις προσωπικές μου σχέσεις. Ούτε τα γούστα μου δεν έμαθαν τόσα χρόνια. Κρίμα. Κρίμα γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι.