Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Καλημέρα

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω, πως κάποιοι δεν βαρέθηκαν να απειλούν με χαρτιά που κυκλοφορούν στην πιάτσα εδώ και 10 χρόνια. Τα έριξε πρώτος ο κ. Μανώλης.
Δεν έπιασαν τόπο και πίστευα πως πραγματικά είχε βάλει μυαλό.
Μετά εμφανίσθηκε ο κ. Νικολάκης ο οποίος ανακάλυψε πως πήραμε επιδότηση από την ΕΕ και αποκτήσαμε σκάφος!!!!
Τώρα εμφανίσθηκε ο κ. Αλέκος με τον φίλο του τον Βασιλάκη και την υπόλοιπη παρέα, οι οποίοι ανακάλυψαν πως πηγαίνω τακτικά στην Κύπρο!!! Γιατί ....
άραγε πηγαίνω εκεί;
Δεν έχω πάει ποτέ στην Κύπρο, αλλά άντε να πείσεις τον κ. Αλέκο και την παρέα του οι οποίοι τα ξέρουν όλα!!
Συνεχίστε κύριοι. μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια.
Πείτε όσα θέλετε. Γράψτε όσα θέλετε.
Εγώ στα προσωπικά σας δεν θα μπω, γιατί δεν είναι του χαρακτήρα μου.
Κύριοι ψάξτε να βρείτε γιατί δύο άτομα ταξίδεψαν στην Βόρεια Ελλάδα. 
Μπορεί ο ένας να ήμουν εγώ.
Ψάξτε να μάθετε ποιοι καλύπτουν, με το αζημίωτο ξέπλυμα και άλλες υποθέσεις. Μπορεί να είμαι κι εκεί εγώ.
Κύριε Αλέκο στην πορεία να ξέρεις πως θα βρεθείς έξω από την παράγκα και τότε θα καταλάβεις το λάθος σου.
Κύριε Μανώλη, εγώ πάντα θα εύχομαι να είσαι καλά και να μην ψάχνεις τρόπο να "τελειώνεις" άλλους για να είσαι μόνος. Δεν ήσουν ειλικρινής όταν μου τηλεφώνησες για να ζητήσεις συγνώμη.
Εγώ Μανώλη δεν θέλω "πλάτες" για να με στηρίξουν. Θα συνεχίσω να εύχομαι τα καλύτερα για την οικογένειά σου κι ας ξαναπήρες το φτυάρι με τον νεκροθάφτη.
Μόνο τον Θεό φοβάμαι και κανέναν άλλο.
Κύριε Βασίλη, απέδειξες πως άλλα λες και άλλα κάνεις. Λυπάμαι. 
Δεν θα σ΄ ενοχλήσω γιατί εκτιμώ την οικογένειά σου.
Να ξέρετε όλοι πάντως πως έχω κι εγώ οικογένεια και μπορώ να την προστατέψω κι ας μην έχω περίστροφα, ας μην έχω πολιτικές πλάτες. 
Γράψτε ότι θέλετε για την δουλειά μου, αλλά από τώρα και στο εξής, αν συνεχίσετε με τις αηδίες και τα ψέματα, θα έρθει ο πόνος, από τις αλήθειες που θα γράφω.
Καλημέρα σας