Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ

Το δεν το παίζω τρελός, αλλά είμαι, είναι λαϊκό τραγούδι, αλλά χρησιμοποιήσαμε αυτή την φράση για να εξηγήσουμε αυτό που γράψαμε για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Όλοι όσοι βρέθηκαν εκεί είπανε πως δεν υπάρχει μέλλον γι΄ αυτή την ομάδα, αφού δεν υπήρχαν μέλη ούτε για την εφορευτική επιτροπή!!!
Εμείς πάντως είδαμε φως και δεν κάνουμε πλάκα. 
Έγραψε πως ο κύριος Βέτας για την στάση του κυρίου Επισκόπου και έγραψε αυτό που είπε ο κύριος Επισκόπου, πως στο μόνο που συμφωνεί μαζί μου είναι στο ότι....
και οι δύο είμαστε ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Κύριε Βέττα, τιμή μου και καμάρι μου να μην συμφωνεί σε τίποτα μαζί μου ο κύριος Επισκόπου και τιμή μου που είμαι ΝΔ.
Στην Γενική Συνέλευση του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ η απερχόμενη διοίκηση, ήθελε να εγκριθούν οι παραιτήσεις των μελών και να εγκριθεί και ο οικονομικός και διοικητικός απολογισμός. Τίποτα από αυτά δεν έγινε, αφού η Γενική Συνέλευση δεν είχε ούτε τα βασικά.
Είπαμε πως η διοίκηση, εφόσον πήγαινε σε εκλογές, θα έπρεπε να είχε θεωρήσει το βιβλίο μελών, αλλά και να έχει τον οικονομικό απολογισμό με την υπογραφή της εξελεγκτικής επιτροπής. Αυτά δεν υπήρχαν. Ο κ. Καραμάνος επέμενε πως κανείς νόμος και κανονισμός δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.
Το αν κάνει λάθος ή όχι, πιστεύουμε πως σήμερα θα το μάθει, αλλά δεν περιμένουμε να το παραδεχθεί.
Ο κύριος Καραμάνος θεωρεί πως η απερχόμενη διοίκηση έκανε τα πάντα σύμφωνα με το καταστατικό και ακούσαμε και την πρόεδρο κυρία Αϊνδιλή να λέει και να ξαναλέει την φράση "ότι λέει το καταστατικό".
Ας μας επιτρέψει να γράψουμε πως σε πολλά θέματα δεν τηρήθηκε το καταστατικό και αν το διαβάσουν προσεκτικά θα διαπιστώσουν πάρα πολλά.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, εμείς φύγαμε με την εντύπωση πως χθες φάνηκε φως και σύντομα ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα έχει διοίκηση, θα έχει προπονητές και ποδοσφαιριστές και θα είναι πρωταγωνιστής στο πρωτάθλημα και όχι κομπάρσος.