Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Αγαπητοί αναγνώστες, δεν έκανα ποτέ κριτική για την διαιτησία του κυρίου Κώστα Γκάτσου στον αγώνα ΔΡΟΣΙΆ -ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ. Δεν είχα άποψη για τις αποφάσεις του αφού δεν είδα ούτε καν το βίντεο του αγώνα.
Μπορεί ο κύριος Γκάτσος να θύμωσε μαζί μου, αλλά με αδικεί και θα έπρεπε να θυμώσει με την επιτροπή διαιτησίας και την ΕΠΣΕ, αφού στην ουσία τον άφησαν με την ρετσινιά του..... στημένου.
Αγαπητέ κύριε Γκάτσο κάτι δεν κατάλαβες καλά.
Δεν μπορεί τα αρμόδια όργανα να προχωρούν σε μια ανακοίνωση για να μας πούνε πως ήταν σωστές οι αποφάσεις σου, αλλά να μην απαιτούν την ανάκληση της υβριστικής για σένα ανακοίνωσης του ΑΠΚΟ ΔΡΟΣΙΑΣ.
Αν δεν ενοχλεί εσένα το "είσαι στημένος" τότε οκ.
Κύριε Γκάτσο αν η ΕΠΣΕ και η επιτροπή διαιτησίας θεωρούν αποκατάσταση, τα 500 ευρώ πρόστιμο κι εσείς το αποδεχεστε, εγώ έχω κάθε δικαίωμα να γράψω πως η όλη διαδικασία δεν σας καλύπτει.
Το στημένος δεν ανακλήθηκε και αυτό μένει.
Όταν κατηγορείς έναν άνθρωπο άδικα όπως λέει η επιτροπή και δεν ανακαλείς τις κατηγορίες και δεν ζητάς συγνώμη, τότε εγώ μπορώ να γράψω την άποψή μου και να παρατηρήσω πως έγινε παζάρι.
Κύριε Γκάτσο μη σας χρυσώνουν το χάπι. Η ουσία δεν αλλάζει.
Θυμώστε μ' εμένα αλλά θα σας παρακαλούσα να μου πείτε πότε σας έθιξα.