Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ο μπάρμπα Στέλιος, αντέχει γενικώς τα οποια χτυπήματα και θα απαντά στην κάθε βλακεία.
Δεν είμαι παρατρεχάμενος της σημερινής διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ και δεν ήμουν ούτε της προηγούμενης.
Η κυρία που λέει διάφορα στον κύκλο της, καλά θα κάνει να ξεπεράσει μια ακόμη αποτυχία της στο ποδόσφαιρο και να ξέρει πως τίποτα δεν θα μείνει κρυφό για τον ρόλο της.
Επειδή αναφέρθηκε και στην στάση μας απέναντι στην πρόεδρο κυρία Φραντζεσκάκη και τον αντιπρόεδρο κύριο Ταρνανά, θα.... την ενημερώσουμε πως ούτε εκπρόσωπός τους είμαι, ούτε και θα τους χαϊδέψω τ' αυτιά.
Θα κάνω την κριτική μου και τα σχόλια χωρίς να έχω την παραμικρή εξάρτηση από κανέναν.
Η κυρία Φραντζεσκάκη και ο κύριος Ταρνανάς δεν έχουν ανάγκη της δικής μας στήριξης, αλλά καλά θα κάνουν να μην έχουν δίπλα τους, ανθρώπους χειροκροτητές και αυτούς που ήταν πάντα με όλες τις διοικήσεις μόνο και μόνο για να έχουν λόγο στα θέματα του ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ.
Καλή μας κυρία, μην κουράζεις το μυαλουδακι σου. 
Εγώ δεν έχω καμία απολύτως συνεργασία με τον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ και ποτέ δεν ζήτησα κάποια συνεργασία με την σημερινή διοίκηση.
Έχω την δουλειά μου και δεν είμαι και Χαλκιδάρας, τουλάχιστον σαν αυτούς που κάνουν την εμφάνισή τους με κάθε διοίκηση.
Έχω εμπιστοσύνη και στην κυρία Φραντζεσκάκη και στον κύριο Ταρνανά, γιατί αγαπούν την ομάδα.
Δεν συμφωνώ με την στάση τους, απέναντι σε μέλη της προηγούμενης διοίκησης, αλλά καταλαβαίνω πως κοιτάζουν τον στόχο της παραμονής στην κατηγορία.