Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Δεν θα ενοχλήσω ποτέ ανθρώπους της διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, για να μου δώσουν κάποιες πληροφορίες ή για να μου πούνε τις επόμενες κινήσεις τους.
Σέβομαι την προσπάθειά τους, σέβομαι τον αγώνα που δίνουν για να κρατήσουν την ομάδα στην κατηγορία και δεν θελω να έχουν κι εμένα στο κεφάλι τους.
Στο κάτω κάτω δεν διαθέτω ούτε την εμπειρία, ούτε έχω.... περισσότερες ποδοσφαιρικές γνώσεις από αυτές που έχουν οι ίδιοι και οι κολλητοί τους.
Εγώ θα κάνω τα σχολιά μου και αν έχω και κάποια πληροφορία θα την γράφω.
Το μόνο που θα πρέπει να τους θυμίσω, είναι αυτό που έγινε με την προηγούμενη διοίκηση η οποία φρόντιζε το περιτύλιγμα και αδιαφορούσε για το περιεχόμενο.
Το τι λέει η πιάτσα το ξέρουν και οι πέτρες, αλλά εγώ τα έγραφα όλα "πριν το πάρουν χαμπάρι και οι πέτρες".
Τα ξέρει φυσικά όλα και οι σημερινή διοίκηση, αλλά δεν θέλει να σπάσει αυγά.
Την επόμενη εβδομάδα αν δεν απαντηθούν τα ερωτήματα, τότε θα με υποχρεώσουν να κάνω το επόμενο βήμα και ότι θέλει ας γίνει.