Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Την καλημέρα μου στην πρόεδρο του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, την κυρία Φαίη Φραντζεσκάκη. Δεν θα έκανα καμία αναφορά στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και ιδιαίτερα στην πρόεδρο κυρία Φραντζεσκάκη, γιατί έχω γράψει τις απόψεις μου και τις γνωρίζουν όλοι.
Δυστυχώς όμως είμαι υποχρεωμένος να κάνω και πάλι μια αναφορά, για να μην κυκλοφορούν διάφορα στην πιάτσα και για να μην αφήνουν κάποιοι υπονοούμενα.
Κυρία Φραντζεσκάκη εγώ "δεν παίζω " ούτε με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ ούτε με τα θέματα της διοίκησης, ούτε με το θέμα των προπονητών, ούτε με ανθρώπους οι οποίοι τρέχουν πίσω από..... κάθε πρόεδρο για να τον συμβουλεύουν.
Σήμερα ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ είναι σε πολύ δύσκολη θέση, όχι επειδή θα υποβιβαστεί στο τοπικό, γιατί αυτό το ξέραμε από τότε που ξεκίνησε το πρωτάθλημα, αλλά επειδή ουσιαστικά δεν έχει διοίκηση και κανείς δεν γνωρίζει το αύριο αυτής της ομάδας.
Κυρία Φραντζεσκάκη οι άνθρωποι που είναι δίπλα σας και σας συμβουλεύουν, δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνουν. Το έκαναν και άλλες φορές με άλλες διοικήσεις και τ' αποτέλεσματα είναι γνωστά.
Οι συμβουλές τους μέχρι σήμερα έχουν αποτύχει και δεν βοήθησαν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Ως πρόεδρος του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ έχετε υποχρέωση υπεύθυνα να δηλώσετε αν σήμερα υπάρχει ΔΣ, αν συνεδριάζει, αν παραιτήθηκαν και ποιοι, αν έχουν αναπληρωθεί οι παραιτηθέντες κι αν εσείς προσωπικά θα είσθε πρόεδρος και στην συνέχεια.
Κυρία Φραντζεσκάκη, εγώ δεν λέω τίποτα πίσω από την πλάτη σας. Ότι έχω να πω το γράφω γιατί ούτε φοβάμαι και ούτε έχω πρόθεση να σας πολεμήσω.
Γιατί άλλωστε να το κάνω;
Από το Καλοκαίρι έγραφα για το λάθος της διοίκησης στην επιλογή προπονητή. Και ο κύριος Αυλωνίτης έκανε λάθος όπως στην συνέχεια κάνατε κι εσείς σε αυτό το θέμα.
Κυρία Φραντζεσκάκη, ας μη γελιόμαστε και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλό μας.
Κανένα μέλλον δεν έχει ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, όταν γίνονται λάθος επιλογές και όταν ο τρόπος της επιλογής δείχνει σκοτάδι και όχι φως.
Αν θέλετε μπορούμε να μιλήσουμε για τις δικές σας επιλογές προπονητών. Μέσα σε μικρό πολύ μικρό διάστημα. 
Μπορούμε δηλαδή να εξηγήσουμε γιατί οι επιλογές σας δεν έγιναν επειδή γνωρίζατε τους προπονητές, αλλά επειδή "διπλανοί σας" τους πρότειναν.
Κυρία Φραντζεσκάκη όταν ενημερώθηκα πως θέλατε να αναλάβετε τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και είχατε έτοιμη διοίκηση, τηλεφώνησα και στον κύριο Αυλωνίτη, μίλησα και με τον κύριο Λάμπρου και τους ζήτησα να παραιτηθούν για το καλό του ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ και αυτό έκαναν.
Το καλό του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ κυρία Φραντζεσκάκη, θα ήταν να οργανωθεί και να σχεδιάσει το αύριο.
Σήμερα δεν έχουμε κάτι τέτοιο.
Εγώ κυρία Φραντζεσκάκη θα είμαι δίπλα σας, αν πείτε όλη την αλήθεια για το χθες, το σήμερα και το αύριο της ομάδας.
Ο μπάρμπα Στέλιος κυρία Φραντζεσκάκη δεν τρέχει πίσω από κανέναν και δεν κάνει κωλοτούμπες.
Πάρτε τις αποφάσεις σας και να ξέρετε πως δεν διοικούμε μια ομάδα ποδοσφαίρου με γνωστούς και φίλους, αλλά με ανθρώπους που έχουν γνώσεις και έχουν δυνατότητες να διοικήσουν.
Αυτοί που είναι στην παρέα σας μπορεί να είναι οι καλύτεροι για παρέα νύχτα μέρα, αλλά δεν έχουν δείξει πως μπορούν να βοηθήσουν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Κλείνοντας αν θέλετε, επιτρέψτε μου να γράψω, πως τα δύσκολα για τον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ έρχονται και να ξέρετε πως θα είσθε μόνη σας.
Αν θέλετε να συνεχίσετε ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ και παρουσιάστε τους ανθρώπους με τους οποίους θα συνεχίσετε.
Αν δεν το κάνετε λυπάμαι, αλλά δεν θα μπορέσετε να σταθείτε.