Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Δεν θέλουν να καταλάβουν

Δεν έχω αλλάξει την άποψή μου για τον κύριο Θοδωρή Σαλεμή και επιτρέψτε μου να ξέρω αν και πόσο μπορεί να προσφέρει σε μια ομάδα.
Δεν μ΄ απασχολεί το τι λέει ο ίδιος, αλλά αυτό που πιστεύω εγώ.
Έχω κρίνει τις επιλογές του, άλλες φορές θετικά και άλλες αρνητικά.
Είναι οργανωτικός, ξέρει να μιλά στη γλώσσα του ποδοσφαίρου, ξέρει πως να έχει κοντά του ποδοσφαιριστές, αλλά....
για μία ακόμη φορά έκανε λάθος επιλογή συνεργάτη.
Προσπαθεί να βοηθήσει, αλλά την πληρώνει και ο ίδιος.
Δεν είναι δυνατόν να φαντασθώ πως ο κ.  Σαλεμής, ξέχασε τις βασικές αρχές και τους κανόνες.
Η γκάφα με τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ δεν πιστεύω πως πρέπει να χρεωθεί στον ίδιο.
Ο κ. Σαλεμής γνωρίζει τις ικανότητες και τις δυνατότητες του Στούπα και του Γκαλούφα και δεν θα πήγαινε ποτέ να τους μιλήσει για οργάνωση και επικοινωνία.
Απλά ο συνεργάτης του, θέλει να πείσει πως αυτός τα ξέρει όλα και εκεί βγάζει τους άλλους εκτός εαυτού.
Η περιπλάνηση αυτού του δίδυμου, μετά την παρουσία τους στον ΕΥΒΟΪΚΟ δεν έχει και τα καλύτερα αποτελέσματα.. Το μέλλον τους στη ΔΡΟΣΙΑ είναι αβέβαιο, αφού με το καλημέρα έχουμε παρατράγουδα και η διοίκηση της ΔΡΟΣΙΑΣ δεν είναι για τέτοια.
Τέλος πάντων. Ο κ. Σαλεμής κατά την άποψή μου, θα πρέπει να επιστρέψει και να οργανώσει τον ΕΥΒΟΪΚΟ Αγίου Νικολάου και ξέρει με ποιόν τρόπο και με ποιούς συνεργάτες.