Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Καλημέρα κύριε Στούπα

Κύριε Στούπα καλή σας μέρα.
Έχω δηλώσει και στο παρελθόν πως σας βγάζω το καπέλο στο κομμάτι του ποδοσφαίρου και αυτό δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα. Γνώσεις, εμπειρία και η προσωπικότητά σας, είναι αυτά που σας οδηγούν σε ποδοσφαιρικές επιτυχίες, αρκεί να έχετε δίπλα σας, τους άξιους συνεργάτες σας και τον κόσμο.
Κύριε Στούπα, υπάρχουν κι αυτοί που δεν σας γουστάρουν, αλλά θα ήθελαν να είναι Στούπας.
Αυτοί πάντα θα υπάρχουν, ώστε να γίνει και σύγκριση και να φαίνεται....
η διαφορά.
Τώρα ήρθε η ώρα ο ΗΡΑΚΛΗΣ Ψαχνών να ξαναγίνει ο ΗΡΑΚΛΗΣ με το ροπαλό του και το γήπεδο να γεμίσει κόσμο.
Κύριε Στούπα, σήμερα ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τον ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών και την ίδια στιγμή για μένα κλείνει ένα άλλο, το οποίο έχει να κάνει με την ομάδα. Ξέρουμε την πορεία της ομάδας από εδώ και πέρα. Τώρα ΟΛΟΙ θα βρεθούν δίπλα στη νέα διοίκηση και θα γίνουν ένα με την διοίκηση, τον προπονητή και τον κόσμο. 
Κύριε Στούπα, αγαπητέ Γιώργο, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.
Έχω πάρει μαθήματα από εσάς, αλλά κι εσείς με ξέρετε σαν ανοιχτό βιβλίο.
Δεν ήμουν ποτέ υποστηρικτής του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ και θα συνεχίσω έτσι.
Δεν τα θέλω μονά ζυγά δικά μου, αλλά δεν μ΄ αρέσουν και τα ντόρτια.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και να οδηγήσετε τον ΗΡΑΚΛΗ εκεί που είναι η θέση του.
Με τον δικό μου τρόπο, θα στηρίξω την προσπάθεια, γιατί απλά ΠΙΣΤΕΥΩ.