Σάββατο 22 Ιουλίου 2023

....σουτάκια

 - Ο μήνας τελειώνει και θέλω να πιστεύω πως θα τελειώσουν και τα προβλήματα με την υγεία μου και θα μπορώ να είμαι εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Στο θέμα του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ είχα ξεκάθαρη θέση και θα βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ, αρκεί να μην διαπιστώσω πως δυστυχώς κάποιοι δεν θέλουν το σωματείο ελεύθερο και μακριά από την απαξίωση των πολλών.... τελευταίων χρόνων.

- Αν όλα πάνε καλά, ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα είναι ένα αυτόνομο σωματείο, στο οποίο θα χωράνε όλοι, αλλά θα πρέπει να σεβαστούν τους κανόνες. Κάποιοι με πονηρό τρόπο και όχι λίγες φορές οδήγησαν τους νεαρούς φίλους της ομάδας, αυτούς που κάποιοι αποκαλούν οργανωμένους, εναντίον μου, αλλά δεν με ενόχλησε, γιατί όποιος θέλει να αποφύγει την αλήθεια αυτά κάνει.

- Εγώ δεν χρησιμοποιώ τους οργανωμένους για να κάνω την δουλειά μου. Τους θέλω για να σταθούν δίπλα στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, οργανωμένοι, παθιασμένοι, αλλά χωρίς έκτροπα και καταστροφές. Αν οι οργανωμένοι μάθουν όλη την αλήθεια για κάποιους, τότε αυτοί οι κάποιοι δεν θα ξαναπεράσουν ούτε έξω από το γήπεδο.

- Όλοι λοιπόν χωράνε στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ. Δεν μπορώ να ξέρω με λεπτομέρειες τις τελευταίες εξελίξεις, αλλά έμαθα πως έδειξε ενδιαφέρον ο κ. Τόλιας και ο κ. Ρόγκας.
Τους γνωρίζω καλά και τους δύο. Μακάρι να έρθουν και οι δύο με ολοκληρωμένη πρόταση και ότι αποφασίσει η Γενική Συνέλευση. Να αποφασίσει όμως και να μην εμφανισθεί κανείς και μιλήσει για προβλήματα κλπ, γιατί έτσι όποιος το κάνει θα αποκαλύψει τον ρόλο του και τότε θα αναλάβει τις ευθύνες του.