Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023

...... σφηνάκια

 - Κύριε Σπύρου, όταν κάποιος είναι πρόεδρος μιας εταιρείας, δεν είναι ιδιωτικός υπάλληλος. Κάνουμε λάθος κύριε Σπύρου; Ξέρετε καλά πως ο κύριος Σιγανός ήρθε στην παράταξή σας συστημένος, αν και ο ίδιος ήθελε να είναι σε άλλο ψηφοδέλτιο. Λέτε στο βιογραφικό του κυρίου Σιγανού: Ο Αλέξανδρος Σιγανός είναι ιδιωτικός Υπάλληλος...
και Πρόεδρος της εταιρίας Κ.Ο.Ι.Ν.Σ.Ε.Π ΣΤΕΛΛΑ.

- Συγνώμη δηλαδή κύριε Σπύρου, αλλά και πρόεδρος και υπάλληλος πως θα γίνει; Αλέξανδρε να είσαι καλά, αλλά είσαι πάλι σε λάθος πλευρά. Μου είπε ένας φίλος να σε προσέχω, γιατί θα με προσέχεις όταν θα φύγω από αυτόν τον μάταιο κόσμο!!!! Είπα πως δεν θα χρειασθεί κάτι τέτοιο, γιατί εγώ έχω αποφασίσει να είμαι χρήσιμος και μετά τον θάνατό μου.

- Πριν φύγω όμως Αλέξανδρε, θα ήθελα να ξέρω την άποψη του κυρίου Σπύρου, αλλά και την δική σου για το ΔΑΡΙΝΓΚ