Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

....γιατρέ θα μου περάσει;

 - Την καλησπέρα μας στο γιατρό κύριο Βασίλειο Ηλιάδη και δημοτικό σύμβουλο στο Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων φυσικά.
Γιατρέ τι κάνουμε τώρα;
Η παράταξη Γκόγκου με την οποία ήσουν κι εσύ "μας τελείωσε" όπως λέει κι ο λαός και έγινε χίλια κομμάτια.
Τι κάνουμε τώρα εμείς οι κοινοί θνητοί;
Εσύ πάντως πολύ νωρίς είχες προβλέψει αυτά που ζούμε... σήμερα και γι΄ αυτό προτιμούσες τις παρέες, το καλό κρασί και το καλό φαγητό.
Εγώ γιατρέ μου περνώ μια κρίση μεγάλη και η ευθύνη ανήκει σε συμβούλους της πρώην παράταξης Γκόγκου, οι οποίοι δεν την ακολούθησαν και κάποιοι πάνε για περιφέρεια.
Δεν περίμενα για να είμαι ειλικρινής να μην είναι δίπλα της ο κύριος Βασίλης Σιμιτζής ο οποίος μιλούσε για την Τζοβάνα και έσταζε μέλι.
...γιατρέ θα μου περάσει η κρίση αυτή;