Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Αγαπητέ Κώστα

 - Πάλι εγώ φταίω αγαπητέ Κώστα, κύριε Τριανταφύλλου;
Γιατί άραγε;
Πάντως να ξέρεις πως εγώ κύβους δεν ρίχνω, οπότε κανένας κύβος δεν ερρίφθη.
Είπες δημόσια αυτά που είπες και καλά έκανες.
Εγώ αγαπητέ Κώστα είπα εδώ και πολύ καιρό την άποψή μου η οποία όμως ήταν .....αντίθετη με τις δικές σου επιλογές.
Εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε όλοι.
Το αποτέλεσμα δεν δικαίωσε τον προγραμματισμό σου και οφείλεις αυτό να το παραδεχτείς όχι για μένα αλλά για τα παιδιά.
Όταν αγαπητέ Κώστα έχεις μια αγωνιστική ομάδα με την Έλενα, τον Λάμπρο, τον Ανέστη και την Κερασία και πιστεύεις σε αυτά τα παιδιά, τους πηγαίνεις σε αγώνες που είναι υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και το γιατί το γνωρίζεις. 
Σε εκτιμώ αφάνταστα και αυτό δεν αλλάζει.
Πρέπει όμως να παραδεχθείς το λάθος σου να μην πάει η αθλητριά σου στους επίσημους εαρινους αφού είχε πάρει την πρόκριση.
Είπες τους λόγους αλλά οι λόγοι έπεσαν στο κενό και τον κόσμο δεν τον ενδιαφέρουν οι λεπτομέρειες.
Έχουμε κάθε δικαίωμα ως γονείς να ενδιαφερόμαστε για τα παιδιά μας.
Δεν παρεμβαίνουμε στο έργο σου, αλλά δεν έχεις και το αλάθητο.
Δυστυχώς σε πανελλήνιους αγώνες πατάμε φρένο γενικώς οι της Εύβοιας και το γιατί έχει πλέον γίνει γνωστό.
Αγαπητέ Κώστα στον Όλυμπο σε είχα και μάλιστα στην κορυφή.
Μόνος σου επέλεξες να πέσεις από εκεί προφανώς για να μου την πεις.
Εγώ σ' έχω στην καρδιά μου και αυτό δεν αλλάζει. Σε περιμένω.