Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

Αγνοήστε τους. Την απάντηση θα την πάρουν στις 8 Οκτωβρίου

 Την Κυριακή 24/9/2023, στην πλατεία του Φάρου Αυλίδας, δέχθηκα δημοσίως μία αήθη και άκρως σεξιστική επίθεση από τον κ. Παναγιώτη Σαλεμή, ο οποίος με ύβρεις και συκοφαντίες προς το πρόσωπό μου, την οικογένειά μου και την επιχείρησή μου, προσέβαλε βάναυσα την προσωπικότητά μου ως γυναίκα, σύζυγο, μητέρα και επαγγελματία. 
Όλα αυτά, τα οποία διαδίδει εις βάρος μου από τα τέλη Ιουλίου 2023 είναι αποκυήματα της φαντασίας του, καθώς το  τελευταίο χρονικό διάστημα επιδεικνύει μία πρωτοφανή εμμονή προς το πρόσωπό μου, χωρίς ποτέ να του έχω δώσει το παραμικρό δικαίωμα.
Το «αμάρτημά» μου ήταν η ευγενική μου παραίνεση να καθαρίσει το ακίνητό του επί του παραλιακού... δρόμου του Φάρου Αυλίδας από τα αγριόχορτα, ενόψει της αντιπυρικής περιόδου, κάτι που αποτελεί υποχρέωσή μου, ως Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας. 
Σε όλη μου τη ζωή έχω μάθει να αγωνίζομαι και τίποτα δεν μου χαρίστηκε!
Θα μπορούσα να αγνοήσω την απρεπή συμπεριφορά του ανωτέρω συμπολίτη μου, αν αυτή δεν εξελισσόταν ενώπιον των ανήλικων παιδιών μου και της μητέρας μου, τους οποίους όχι μόνο δεν σεβάστηκε αλλά αντιθέτως η παρουσία τους, η εμφανής ταραχή τους και το σοκ που υπέστησαν δεν στάθηκαν ικανά να τον σταματήσουν.
Όλα αυτά, τα οποία μου καταλογίζει, είναι αισχρά ψεύδη και έχουν σκοπό να πλήξουν την προσωπικότητά μου, την τιμή και την υπόληψή μου και για το λόγο αυτό δεν θα μείνουν ούτε αναπάντητα ούτε ατιμώρητα και θα πάρουν το δρόμο της δικαιοσύνης.
Τέτοιου είδους συμπεριφορές υπερβαίνουν κατά πολύ τα όρια της πολιτικής αντιπαράθεσης, ενόψει των επικείμενων δημοτικών εκλογών, στις οποίες είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος για το Δήμο Χαλκιδέων και οφείλουν να είναι καταδικαστέες τόσο από τους επικεφαλής των παρατάξεων όσο και από το σύνολο των πολιτών.