Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

...ο μπάρμπα Στέλιος

 - Αγαπητέ κύριε, τι φαγούρα έχεις και πας να ξυθείς στην γκλίτσα του μπάρμπα Στέλιου;
Εγώ δεν είμαι υποψήφιος, οπότε πρέπει να ανησυχείς περισσότερο, γιατί όπως ξέρεις, είναι καλύτερα να φροντίζεις ώστε να πάρουν σταυρούς κάποιοι άνθρωποι που τους εκτιμάς, παρά να μαζεύεις εσύ για τον εαυτό σου,
Εγώ αγαπητέ κύριε δεν εισέπραξα από τον Δήμο χρήματα για να μπορώ να τα μοιράζω.
Μπορώ όμως να γράψω πως εσύ που είχες .....τον μισθό σου, από τον Δήμο, δώσε κάτι και σ΄ αυτούς από τους οποίους ζητάς βοήθεια, γιατί αν περιμένεις από αυτούς που δήθεν σε εκτιμούν θα πρέπει να είσαι ευχαριστημένος αν μαζέψεις σταυρουδάκια και να το γιορτάσεις αν φτάσεις στα 1.000.
Κύριε τετραέξυπνε, εγώ φανερά θα στηρίξω κάποιους υποψηφίους, γιατί όλα αυτά τα χρόνια λέγαμε μια καλημέρα, άσχετα αν δεν ήταν δημοτικοί σύμβουλοι όλοι.
Όσους σταυρούς θα πάρουν από εμένα, εσύ δεν θα τους δεις ούτε στον ύπνο σου.
Εσύ και ο φίλος σου είσθε για τα χαμηλά και καλά θα κάνετε να κατεβείτε από το καλάμι και να τρέξετε, μήπως και γλυτώσετε την καζούρα, γιατί με 600 και 700 σταυρούς, σε έδρανο του ΔΣ δεν θα σας δούμε.
Φιλάκια