Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

απόψεις

 - Αγαπητέ Βασίλη, ο χώρος της ενημέρωσης δεν είναι κάτι πολύ απλό και πάντως δεν έχει να κάνει με όλα αυτά που κυκλοφορούν ως σχόλια κάτω από ένα δημοσίευμα.
Δεν έχει σημασία να λέμε πως αγαπάμε κάποιον, αλλά την ίδια ώρα να ζητάμε από αυτόν να λογοκρίνει την άποψή του και τα ρεπορτάζ του, εξ αιτίας των σχολίων που ...κάποιοι έκαναν.
Αγαπητέ Βασίλη, δεν ανήκω στους ανθρώπους που κοιτάζουν από την κλειδαρότρυπα των άλλων και σε καμία περίπτωση δεν μ΄ ενδιαφέρει η προσωπική τους ζωή.
Υπάρχουν τα προσωπικά δεδομένα κι εγώ τα σεβόμουν και θα τα σέβομαι πάντα.
Είναι όμως τραγικό να θέλουν κάποιοι πάντα να περνάει το δικό τους.
Να κάνουν αυτοί επιθέσεις σε μένα και να δημιουργούν πρόβλημα στην οικογένειά μου και να θυμώνουν, για την δική τους οικογένεια.
Δεν ζητήσαμε την στήριξη κανενός, όταν δεχόμασταν επίθεση.
Δεν ζητήσαμε την στήριξη κανενός όταν επισήμως κατηγορούσαν φίλους μας, επειδή μιλούσαν μαζί μας.
Αγαπητέ Βασίλη, ξέρεις πως εγώ τους φίλους μου δεν τους πουλάω για τίποτα απολύτως. Δεν υπήρξα ποτέ αχάριστος και δεν θα γίνω τώρα στα γεράματα.
Η άποψή μου είναι πως θα πρέπει να ξέρουμε να ζητάμε και μια συγνώμη και να μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Εγώ όταν κάνω λάθος ζητάω συγνώμη και μάλιστα δημόσια και ποτέ μα ποτέ, δεν θα επιτεθώ σε κάποιον για να κάνω το κέφι μου.
Το κλείνω εδώ κι ας κάνει ο καθένας όσες μηνύσεις θέλει.